Toon posts:

Onderdeel power connector HP/Compag nc6120

Pagina: 1
Acties:
  • 214 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Mijn lieve dochter is gisteravond gaan lopen met de laptop met de voedingskabel er nog in, helaas is de pin in de power connector afgebroken in de laptop zelf en moet dit onderdeel vervangen
Nu heb ik op de website van de fabrikant gekeken en kan daar niets vinden mbt mijn probleem.

Wie weet een onderdeelnr. hiervan, waar ik dit op korte termijn kan krijgen (heb hem nodig voor mijn werk)

Op het onderdeel zelf staat alleen maar 55lla hierop gegoogeld maar kan niets vinden hierop

alle hulp is welkom

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Al contact opgenomen met Compaq/HP? Want dit zou wel eens niet even simpel te vervangen kunnen zijn.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
nog geen contact gehad, onderdeel gisteravond uit gebouwd maar kan geen onderdeelnr vinden om het via de website op te zoeken cq te bestellen

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

offtopic:
Dochter op werk laptop? Oude PC kopen voor 150 euro en haar daar naar toe verbannen ;)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• 0fbe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:00
Is je adapter kapot? Dan heb je deze nodig:
65 watt AC adapter: 239704-001

Of bedoel je met dat het pinnetje is afgebroken dat dit het pinnetje wat op het moederbord zit kapot is?

[ Voor 7% gewijzigd door 0fbe op 06-01-2007 13:46 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet het gambieter maarja

En inderdaad Tim helemaal correct maar volgens mij zit hij niet aan het moederbord vast

Verwijderd

Kwestie van uitbouwen, en met de kapotte dc-ingang naar een electronica zaak gaan. Als hij al kapot is, compaq/HP hebben hier veel last van, pin komt los van moederbord. Deze?
http://cgi.ebay.nl/DC-Pow...31534QQrdZ1QQcmdZViewItem
Zelfde als voor de NC6000 serie.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2007 15:25 ]

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:35
Ja ik denk inderdaad dat dat onderdeeltje kapot is. Als je zelf aardig kunt solderen is het een fluitje van een cent. Anders even een handig iemand vragen.

Verwijderd

Topicstarter
heb de foto ff doorgestuurd naar diegene die hem uitgebouwd heeft, jullie horen van me

• PCMedic
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:18
Ik heb vroeger in de elektronica wereld gewerkt. Wanneer wij naar onderdelen moesten zoeken keken we altijd eerst op Conrad. Misschien wel een ideetje om die even op te bellen.

Link: www.conrad.nl

Verwijderd

Topicstarter
ik zoek me echt het rambam overal, volgens E.E.T (dealer parts HP/Compag) moet er compleet nieuw moederbord (400 Euro) in, belchelijk voor een onderdeel van een paar Euro
heb het onderdeel nu hier en er staat op

55LLA Foxconn

bij voorbaat dank

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

foxconn is de maker, bel die eens :)

een foto is mischien wel leuk ;)
Pagina: 1