Hallo,
Situatie
Windows 2003 std, sp1
Exchange 2003, sp1
EFS pop3 connector geinstalleerd.
Er is een mailbox met een catchall functie gemaakt, deze is ingesteld in efs.
Zodra er een mail verstuurd wordt, haalt efs de box ook leeg (webmail controle) en daarna staat er in de log, removing e-mail from server.
En dan kan ik hem nergens terug vinden.
Het vreemde is, het heeft gewerkt (een uur lang ongeveer) en daarna niet meer. Server is al keer herstart, maar mag niet helpen.
Eventviewer geeft geen meldingen.
Op de support site van chimeza kan ik niets vinden mbt dit probleem.
Enigste wat ik zelf heb veranderd (waarna het mss is fout gegaan, een rebuild van de offline adress list (vanwege foutmelding in outlook)
Dus ik mail naar arno@domein.nl
EFS connector haalt hem leeg, maar stuurt de mail niet naar de mailbox van arno@domein.nl (deze gebruiker bestaat, en mail adressen staan juist in gegeven ) want het heeft ook gewerkt!
Het lastige is dat ik niks in de eventviewer kan vinden waar het aan kan liggen...
EFS Connector ook al eens geherinstalleerd, maar hielp niet.
Ideeen?
Situatie
Windows 2003 std, sp1
Exchange 2003, sp1
EFS pop3 connector geinstalleerd.
Er is een mailbox met een catchall functie gemaakt, deze is ingesteld in efs.
Zodra er een mail verstuurd wordt, haalt efs de box ook leeg (webmail controle) en daarna staat er in de log, removing e-mail from server.
En dan kan ik hem nergens terug vinden.
Het vreemde is, het heeft gewerkt (een uur lang ongeveer) en daarna niet meer. Server is al keer herstart, maar mag niet helpen.
Eventviewer geeft geen meldingen.
Op de support site van chimeza kan ik niets vinden mbt dit probleem.
Enigste wat ik zelf heb veranderd (waarna het mss is fout gegaan, een rebuild van de offline adress list (vanwege foutmelding in outlook)
Dus ik mail naar arno@domein.nl
EFS connector haalt hem leeg, maar stuurt de mail niet naar de mailbox van arno@domein.nl (deze gebruiker bestaat, en mail adressen staan juist in gegeven ) want het heeft ook gewerkt!
Het lastige is dat ik niks in de eventviewer kan vinden waar het aan kan liggen...
EFS Connector ook al eens geherinstalleerd, maar hielp niet.
Ideeen?