Op www.surfspot.nl kunnen HBO-studenten legaal Windows-licenties aanschaffen tegen sterk gereduceerde prijzen. Ik zie nu opeens dat dit sinds kort ook geldt voor (ouders van) basisschoolleerlingen. Echter: ik ben allang geen student meer en ik heb ook nog geen kinderen. Ik kan daarom niet de licentievoorwaarden bekijken op Surfspot. Drie vragen voor mensen met toegang.
[list=1]
• Zijn de prijzen voor basisschoolleerlingen en HBO-studenten gelijk aan elkaar?
• Hoeveel kost Windows XP Professional? Ik ga ervan uit dat Vista Business binnenkort ongeveer evenveel gaat kosten.
• Ik weet dat als je geen student meer bent, je de als student aangeschafte licentie legaal mag blijven gebruiken. Hoe dat voor (ouders van) basisschoolleerlingen zit weet ik niet. Zijn licenties legaal overdraagbaar aan derden?
[list=1]
• Zijn de prijzen voor basisschoolleerlingen en HBO-studenten gelijk aan elkaar?
• Hoeveel kost Windows XP Professional? Ik ga ervan uit dat Vista Business binnenkort ongeveer evenveel gaat kosten.
• Ik weet dat als je geen student meer bent, je de als student aangeschafte licentie legaal mag blijven gebruiken. Hoe dat voor (ouders van) basisschoolleerlingen zit weet ik niet. Zijn licenties legaal overdraagbaar aan derden?
Een goede grap mag vrienden kosten.