[vista] verwijderen van programma's

Pagina: 1
Acties:
  • 2.237 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• verbraakje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 03-11 22:42
beste forumvrienden

ik zit met een probleem ik heb windows vista geinstalleerd en nero er op gezet bij het installeren van nero kreeg ik een fout melding. daarna bleek dat nero het niet deed het was nero 7 de demo. nu wilde ik nero weer deinstalleren maar nu zegt ie windows installer werkt niet meer. dan kan ik alleen nog maar op Programma afsluiten drukken. als ik daar op heb gedrukt krijg ik de volgende fout melding interne fout. Aangepast Dll-Actiebestand is vastgelopen bij laatste aanroep in functie NeroAG_Unregistercome. het installatieprogramma word nu afgesloten Crash - Thread-id 1972 huidige thread-id 2988
weet iemand misschien hoe ik dit op kan lossen want ik zou toch graag me vakantie foto's branden.

mvg Sjoerd Verbraak

Veiligheid staat voor op http://www.juniorverkeerslichten.nl

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
heb je al eens geprobeerd met de laatste updates van nero? Niet elke versie werkt met vista.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

heeft vista nou verdomme nog steeds een register???

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-11 09:55
dadj schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 13:29:
heeft vista nou verdomme nog steeds een register???
wat wil je dan? .ini files?

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

/kaap

Inderdaad, wat had je dan willen hebben? Een SQL database?
Je registry is toch al een filebased DB in binair formaat.

Sommigen grijpen ook elke strohalm aan om een anti-MS rant te willen beginnen.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• verbraakje
ik ben momenteel de nieuwste demo van nero demo aan het downloaden van de nero site.
maar ik ben er bang voor dat het niet gaat werken

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Nero 7.5.9.0 werkt hier probleemloos onder Vista :)

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• verbraakje
ejawel hoor me ergste vrees is uit gekomen ...
krijg een melding de versie van nero7 die momenteel is geïnstalleerd, is niet compatible met dit installatieprogramma. deze versie moet worden verwijderd via het configuratiescherm voordat u de huidige versie opnieuw installeert... alleen ik krijg em niet verwijderd via de-installeren
:(

• TonyB
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-07 21:09
Heb exact hetzelfde probleem...
Nog niemand een oplossing tegengekomen?

Carpe Noctem

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:58

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

verbraakje, als je alleen je foto's op cd wilt zetten, kan je ook de interne software van Vista zelf gebruiken. Selecteer de bestanden die je op cd wilt hebben en druk op de Branden knop in Verkenner (of rechtermuisklik > Sturen naar > cdr/rw station, weet het niet zeker of dit werkt maar er is wel zo'n optie).

TonyB, heb je precies hetzelfde, of alleen dat de installer niet geschikt is? Als het laatste het geval is, probeer dan de installer eens als admin te runnen.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• TonyB
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-07 21:09
Ik krijg tijdens de installatie te horen dat er 'bekende compatibiliteitsproblemen zijn', met Nero 6 en 7. Bij de installatie van 7 heb ik de installatie toch doorgezet, kwam uiteindelijk een niet werkende Nero Demo installatie uit.
Zelfde problemen als TS bij het verwijderen van Nero.

Carpe Noctem

• djryan87
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-11 10:01
Ik heb sinds een paar dagen ook Vista Premium op mn Aspire 9423. Nero leek me toch handiger om naast de brandsoftware die al op mn laptop staat te gebruiken. Ik had dus ook eerst Nero 7 Premium geinstalleerd en kreeg ook een melding van een bekend probleem met de software. Tijdens de installatie kreeg ik ook de melding dat Windows Installer het niet meer deed en moest afsluiten. Ik heb momenteel Nero 7.5 Ultra op cd, alleen als ik wil installeren, wordt er aangegeven dat er een oudere versie op het systeem is en dat deze eerst verwijderd moet worden. Ik heb dus een poging gewaagd om Nero 7.0 te deinstalleren, maar toen kreeg ik ook bovengenoemde fout met het DLL bestand. Erg vervelend, maar is er al een oplossing voor?

• SwordMaster
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-11 18:20

SwordMaster

Melee Island TM

Ik loop ook tegen dit probleem aan.

Geprobeerd de legale versie van Nero 7 Essentials te installeren, echter liep vast.

Geen nood dacht ik, we verwijderen hem weer gewoon, maar dan krijg ik de volgende melding:

Interne fout:
Aangepast DLL-actiebestand is vastgelopen bij de laatste aanroep in functie NeroAg_UnregisterComEx.
Het installatieprogramma wordt nu afgesloten.

Crash-thread-id 5852
Huidige thread-id 4460

Heb het vervolgens nog een keer geprobeerd in Veilige Modus, maar dan krijg ik het volgende:

Windows Installer
Kan geen toegang krijgen tot de Windows Installer-service. Dit kan optreden als de Windows Installer onjuist is geinstalleerd. Neem contact op... etc.

Waar kan ik die Windows Installer vinden?

Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.

• ErHa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-04-2022

ErHa

(more) RPM equals (more) fun

Ik heb ook hetzelfde, maar dan met nero 7.8.5.0.
Weet iemand reeds hoe je dit toch weghaalt?

"When the flag drops, the bullshit stops" by Olav Mol.

• ErHa

ErHa

De Nero cleantool (downloadbaar via de nero site) loste het probleem op.
Hoewel Nero nog steeds mijn licence key in het register vond wat niet zo had mogen zijn.
Nou ja, het werkt zo te zien.......

Verwijderd

Ik krijg hem daarmee niet eens verwijdert:

Microsoft Register server werkt niet meer.

Er wordt gezocht voor een oplossing. Dat crasht, en dan opent hij weer. Blijft hangen in een cycles. Gvd wordt gek van dit soort fratsen i.c.m. vista!

edit:
Hmm die optie bij B met 2000 erachter lijkt wel te werken

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2007 23:11 ]

Verwijderd

De Nero cleantool lost dat op alhoewel je tijdens het draaien daarvan inderdaad vieze Register server meldingen krijgt. Na een reboot kan je gewoon de installatie weer starten en vindt Nero je oude key terug.....

Verwijderd

Maar is er nou ook een mogelijkheid Nero 7 nog normaal te installeren? Want telkens komt dus een foutmelding. En dan staat hij bij software ertussen. WIl je hem dan weer verwijderen. Krijg je weer die foutmelding waar je de cleantool voor nodig hebt.

Ik zag wel een how-to onder die tekst staan, maar dat was meer een algemene en niet specifiek voor Vista.

Verwijderd

De laatste versie van nero op hun website installeerde bij mij zonder grote problemen nadat ik de stappen hierboven had uitgevoerd.

Verwijderd

Ik zal het eens proberen.

Vraag me dan alleen af of me serial het doet?

• ErHa

ErHa

Bij mij begint Nero nu te piepen dat hij mijn serial niet meer als volledige versie geldt, maar slechts als demo die een maand geldig is :?
En opnieuw de serial invoeren geeft als melding dat die gelijk is aan de bestaande en dat dat dus niet kan.

Misschien later maar eens uninstallen, neroclean en dan zef het register editten om te kijken of dat helpt

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:58

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Je kan ook het register in en je key verwijderen. Start Nero op en hij zal direct om een key gaan vragen. Vul je key in en kijk of dat werkt. Werkt het niet, mail Nero dan voor een oplossing, je hebt recht op support als je Nero gekocht hebt. Bovendien beweren ze dat de laatste versie op Vista werkt, maar als het je key niet normaal pakt, is dat toch een groot probleem.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• arti3007
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 27-11-2024
Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 23:06:
Ik krijg hem daarmee niet eens verwijdert:

Microsoft Register server werkt niet meer.

Er wordt gezocht voor een oplossing. Dat crasht, en dan opent hij weer. Blijft hangen in een cycles. Gvd wordt gek van dit soort fratsen i.c.m. vista!

edit:
Hmm die optie bij B met 2000 erachter lijkt wel te werken
Als je het bovenstaande uitvoert, blijf op programma afsluiten klicken.

Op de een of andere manier verwijderd hij wel alles van nero.

Aan het einde geeft hij dat alles verwijderd is en als je dan opnieuw opstart dan kun je nero 8 gewoon installeren.

Is mij net gelukt, suc6

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:11

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Lol anders kick je niet een topic van een jaar oud :D

Tip: let voortaan even op de datum ;)

Xbox Live ID:Notna8310

Pagina: 1