Toon posts:

MP3 namen kwijt na reinstal

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had in itunes zelf alle namen van mp3's goed benaamd nu heb ik osx opnieuw geinstaleerd nu voeg ik de mp'3 weer toe nu zijn een hoop benamingen verloren gegaan.

Hoe kan dit?

Verwijderd

Omdat iTunes in een hoop gevallen weigert de meta data in de mp3's zelf te updaten en de correcte gegevens alleen opslaat in zijn eigen library. Helaas moet je voor die mp3's (en ogg files evt) alle gegevens zelf weer correct invoeren... Of je zoekt een tag programma en tagt de mp3's die nu verkeerd zijn goed en importeert ze dan opnieuw...

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

breinonline

Are you afraid to be known?

Wat bedoel je met zelf goed benaamd? De filenaam of de tag? iTunes staat standaard ingesteld om je mp3's te mogen beheren (o.a. verplaatsen en renamen), staat dat aan of uit?

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Verwijderd

Topicstarter
Ik klite altijd in itunes op nummer en dan op info daar paste ik de nummers aan werk libary bij staad uit anders kwamen alle nummers dubbel om me computer.