Belbudget KPN vraag in relatie tot VOIP bellen

Pagina: 1
Acties:
  • 376 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marinus-Roro
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-10-2024
Even een algemene vraag.

Ik heb nu een orange (adsl) + telefoon aansluiting, en daarnaast heb ik mijn
kpn lijn bewust behouden. Ik bel intussen al twee maanden via orange, en dit
bevalt mij prima.

Ik betaal nu bij de KPN nog het normale belbasis tarief.
En ik vind het intussen de tijd rijp om over te stappen naar het z.g. belbudget tarief.

Maar nu staat het volgende op de KPN site:

Heeft u nog geen abonnement bij KPN en wilt u vooral bereikbaar zijn?
Met BudgetBellen heeft u een telefoonabonnement als u weinig belt en toch bereikbaar wilt zijn.
Met BudgetBellen heeft u voor € 9,67 per maand een telefoonabonnement. Het doorschakelen van uw gesprekken naar uw mobiele nummer kunt u gratis instellen.

De gesprekstarieven liggen hoger dan bij een BelBasisabonnement. BudgetBellen is niet beschikbaar in combinatie met andere telefoonaanbieders (CPS) en in combinatie met VoordeelNummers of BelVrij. Wilt u wel gebruik maken van deze voordelen, kies dan voor een BelBasisabonnement.

Dus houd dit nu in dat ik geen Budget abonnement kan nemen in combinatie met orange ???

[ Voor 6% gewijzigd door Marinus-Roro op 05-01-2007 23:05 ]

All in one - touch desktop. *en de benodige overige spullen - anders looptieniet :-) *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:07
Kan wel, ze bedoelen dat je geen Carrier PreSelect kunt gebruiken, Dus 16xx nummer draaien voor een nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marinus-Roro
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-10-2024
Jimster schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 23:03:
Kan wel, ze bedoelen dat je geen Carrier PreSelect kunt gebruiken, Dus 16xx nummer draaien voor een nummer.
Oke, bedankt voor je reactie.

Maar wat houd dit dan weer in???

BudgetBellen bestellen?
U kunt BudgetBellen bestellen via Klantenservice 0900-0244 (€0,10 per minuut). Wilt u overstappen met behoud van uw telefoonnummer, vraag dan het overstappakket aan via Klantenservice.

Als ik dus wil overstappen binnen de KPN (dus van basis naar budget) moet dat dan weer
schriftelijk worden gedaan. Een simpel telefoontje volstaat dus niet.

[ Voor 3% gewijzigd door Marinus-Roro op 05-01-2007 23:10 ]

All in one - touch desktop. *en de benodige overige spullen - anders looptieniet :-) *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marinus-Roro schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 23:09:
[...]

Oke, bedankt voor je reactie.

Maar wat houd dit dan weer in???

BudgetBellen bestellen?
U kunt BudgetBellen bestellen via Klantenservice 0900-0244 (€0,10 per minuut). Wilt u overstappen met behoud van uw telefoonnummer, vraag dan het overstappakket aan via Klantenservice.

Als ik dus wil overstappen binnen de KPN (dus van basis naar budget) moet dat dan weer
schriftelijk worden gedaan. Een simpel telefoontje volstaat dus niet.
Hij bedoeld diensten als Tele2 en Scarlet waar je een nummer voor het telefoonnummer moet zetten om goedkoper te bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoep
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-07-2022

Stoep

Koning

Als je Orange VoIP hebt met een KPN verbinding ernaast kan je die KPN belbasis
gewoon laten omzetten naar BelBudget. Bel anders de HD eens :P

Sowieso sneu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-07 11:51

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Ik heb ooit eens (afgelopen jaar ergens), toen er niets over de overstapmogelijkheid op de site stond ze gemaild (heb wel een mijn KPN login trouwens, waarmee ik me kan identificeren) en kreeg in de reactie dat ik het via de e-mail kon aanvragen, dus misschien dat eens proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TafkaP
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23-07 16:50
Waarschijnlijk zou je voor die optie een experia box in huis krijgen. Tis dacht ik een soort van internetplusbellen, met zonder internet ;)

King of Cod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onoffon
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 26-07 07:10
TafkaP schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 11:34:
Waarschijnlijk zou je voor die optie een experia box in huis krijgen. Tis dacht ik een soort van internetplusbellen, met zonder internet ;)
Hiervoor krijg je niet de KPN Experia Box in huis, ik denk dat je 'slim' bedoeld.
Belbudget/basis bellen zijn analoge aansluitingen

Just a simple thought....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StratoFarmer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-05 08:51

StratoFarmer

Anke :*

belbudget == budgetbellen

Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisborst
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:58
Een tip,

Je kan een voip line switcher kopen. Op dat apperaatje sluit je je kpn lijn aan, en je voip lijn van orange. Op dat kastje sluit je dan je telefoons aan. Voordeel is dat als orange wegvalt dat je dan automatisch belt met kpn. Ook kan je door een code in te toetsen via kpn bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chrisborst schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 13:30:
Een tip,

Je kan een voip line switcher kopen. Op dat apperaatje sluit je je kpn lijn aan, en je voip lijn van orange. Op dat kastje sluit je dan je telefoons aan. Voordeel is dat als orange wegvalt dat je dan automatisch belt met kpn. Ook kan je door een code in te toetsen via kpn bellen.
Als je een livebox van Orange hebt, heb je deze mogelijkheid al. Vwb bel-budget is het simpel: Je kunt je bel-basis zonder kosten laten omzetten. Dit is binnen 3 werkdagen actief.
Geen addertjes onder het gras, geen internetbellen of wat dan ook. Met pre-select of andere aanbieders via KPN heb je niets te maken, want je belt via Orange. Dit staat los van KPN. Je kunt het gratis KPN nummer 0800-0505 bellen om je over te zetten naar bel-budget. Je bent dan altijd bereikbaar via KPN en zelf bel je goedkoop via Orange. Mocht dit een keer uitvallen, dan heb je altijd je KPN lijn met bel-budget nog.
En mocht het toch niet bevallen (ik zou niet weten waarom, maar goed...), je zet je KPN zo weer terug naar een bel-basis of bel-vrij etc.....

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2007 03:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-07 19:55

Dido

heforshe

Met Stardust103. Heb ook een livebox, en al jaaaaren belbudget. Eerste de beste KPN shop binnenlopen, om laten zetten, en klaar.

Wat betekent mijn avatar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dido schreef op zondag 07 januari 2007 @ 03:04:
Met Stardust103. Heb ook een livebox, en al jaaaaren belbudget. Eerste de beste KPN shop binnenlopen, om laten zetten, en klaar.
Een beller is sneller (en makkelijker): 0800-0505 ;)
Pagina: 1