Even een algemene vraag.
Ik heb nu een orange (adsl) + telefoon aansluiting, en daarnaast heb ik mijn
kpn lijn bewust behouden. Ik bel intussen al twee maanden via orange, en dit
bevalt mij prima.
Ik betaal nu bij de KPN nog het normale belbasis tarief.
En ik vind het intussen de tijd rijp om over te stappen naar het z.g. belbudget tarief.
Maar nu staat het volgende op de KPN site:
Heeft u nog geen abonnement bij KPN en wilt u vooral bereikbaar zijn?
Met BudgetBellen heeft u een telefoonabonnement als u weinig belt en toch bereikbaar wilt zijn.
Met BudgetBellen heeft u voor € 9,67 per maand een telefoonabonnement. Het doorschakelen van uw gesprekken naar uw mobiele nummer kunt u gratis instellen.
De gesprekstarieven liggen hoger dan bij een BelBasisabonnement. BudgetBellen is niet beschikbaar in combinatie met andere telefoonaanbieders (CPS) en in combinatie met VoordeelNummers of BelVrij. Wilt u wel gebruik maken van deze voordelen, kies dan voor een BelBasisabonnement.
Dus houd dit nu in dat ik geen Budget abonnement kan nemen in combinatie met orange ???
Ik heb nu een orange (adsl) + telefoon aansluiting, en daarnaast heb ik mijn
kpn lijn bewust behouden. Ik bel intussen al twee maanden via orange, en dit
bevalt mij prima.
Ik betaal nu bij de KPN nog het normale belbasis tarief.
En ik vind het intussen de tijd rijp om over te stappen naar het z.g. belbudget tarief.
Maar nu staat het volgende op de KPN site:
Heeft u nog geen abonnement bij KPN en wilt u vooral bereikbaar zijn?
Met BudgetBellen heeft u een telefoonabonnement als u weinig belt en toch bereikbaar wilt zijn.
Met BudgetBellen heeft u voor € 9,67 per maand een telefoonabonnement. Het doorschakelen van uw gesprekken naar uw mobiele nummer kunt u gratis instellen.
De gesprekstarieven liggen hoger dan bij een BelBasisabonnement. BudgetBellen is niet beschikbaar in combinatie met andere telefoonaanbieders (CPS) en in combinatie met VoordeelNummers of BelVrij. Wilt u wel gebruik maken van deze voordelen, kies dan voor een BelBasisabonnement.
Dus houd dit nu in dat ik geen Budget abonnement kan nemen in combinatie met orange ???
[ Voor 6% gewijzigd door Marinus-Roro op 05-01-2007 23:05 ]
All in one - touch desktop. *en de benodige overige spullen - anders looptieniet :-) *