Toon posts:

C@shflow (Banking Tools): alles weg...?!?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.715 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Twee weken geleden heb ik C@shflow Manager V3 gekocht. Ik ben vervolgens enige uren bezig geweest (verdeeld over een paar dagen) om twee administaties in te voeren. Ging prima.

Vandaag open ik de administraties en... alles is weg...! Er staat helemaal NIETS meer in de Invoer/Lijst!!! Alle rubrieken en subrubrieken zijn er nog wel, maar ja, daar heb ik geen ene moer aan natuurlijk.

Moet ik nou ALLES weer helemaal opnieuw invoeren??? En ook al doe ik dat, wie garandeerd mij dat het er volgende week nog instaat???

Ik had trouwens een backup gemaakt: maar het importeren daarvan resulteert in hetzelfde... een lege lijst... :( :( :(

Heeft iemand anders dat wel eens gehad??? Wat kan dit zijn???

Verwijderd

gokje:
laat het programma alleen alles zien van het huidige jaar (2007?)

of is er misschien een filter ingesteld?

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2007 22:45 . Reden: toevoeging ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 22:42:
gokje:
laat het programma alleen alles zien van het huidige jaar (2007?)
precies... even het boekjaar instellen. (of puter tijd terugzetten).

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2007 22:45 ]

• adslfreak
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-06 08:31
dat denk ik idd ook!je moet het jaar van 2006 invoeren:)

Verwijderd

Topicstarter
LOL |:( 8)7 :o O-) 8) :+ _/-\o_

NIet te geloven... dat was het dus... Tjongejongejongejonge... Ik begrijp wel uit de reacties dat dit wel eens vaker over het hoofd gezien wordt...? Of ben ik de enige die zo STOM is...? }:O

Verwijderd

Nee hoor, is mij ook al een keer overkomen ...

Maar, even iets anders,
Krijg mijn rubrieken niet meer leeg.
Is een optie bij autorubriceren om alles te wissen, maar blijft allemaal doodleuk staan.

Foutje gemaakt in autorubricering, en nu staat mijn hele administratie vanaf 2003 met 5 rekeningen vol met bagger.

Verwijderd

Ik heb net v3 van cashflow manager gekocht, en 10 jaar aan administraties ingelezen. Ik ben ooit in 1996 met homenet begonnen, toen in 2002 ongeveer via een ABN aanbieding naar easydisc gegaan (in feite hetzelfde pakket als cashflow, en dus nu cashflow manager.
Iets wat ik heel snel heb geleerd is heel vaak backups maken. Zeker als je uitgebreid met de administratie bezig bent (zoals in het begin...). Dan ben je hooguit een paar uur werk kwijt.

Maar goed, ik heb nog 100 of zo algemene transacties van de afgelopen 2 jaar om bij te werken voordat ik de 'jaarafsluitingen' ga doen, maar het valt me op dat de database server met enige regelmaat omvalt. Weet iemand of er een (verborgen) mogelijkheid is om de database opnieuw op te bouwen?
Pagina: 1