Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

aanmerkingen die op nieuwe APK rapport niet meer staan

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nouja zeg, vorig jaar schreven ze op mijn keuringsrapport. remslang L+R Voor tonen slijtage als aandachtspunt.

Zo koppig als ik ben mijn auto dit jaar gewoon lekker naar t APK station gereden zonder bij een garage langs te brengen voor een grote beurt en die slangetjes. Nouja kleine beurt zoals olie,filters,bougies doe ik lekker zelf. Bespaart me weer een vermogen.

Maar iig dit jaar kwam mijn wagen er zonder aanmerking doorheen. Prima was die, kreeg zelfs complimentjes dat die zo mooi schoon was. Meeste mensen komen met hun smerige bak langs, ik had hem nog even door de wasstraat gehaald incl. bodemreiniging :D.

Misschien zijn t wel zelfreparerende remslangetjes, wie weet. Heb ze zelf paar weken terug ook eens geinspecteerd en kon niks waarnemen (maarja ik ben ook geen expert op dat gebied). En als ik het rapport van vorig jaar er langs leg is het door dezelfde persoon gedaan.

• unimatrix zero
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22-11 21:42
Nog los van het feit dat er nu niet word gerept over slijtage van de remslangen op het keurings rapport..

Zou het niet verstandig zijn om er nog even mee naar de garage te gaan om ze nog even goed te laten controleren?

Wat zou er gebeuren als je 120 km/u rijd, en je remmen begeven het?

Een apk keurmeester is ook maar een mens, een foutje is zo gemaakt.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb t oude rapport overhandigt en heb t zelfs aangekaart, maar ze waren nog steeds prima.

• unimatrix zero
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22-11 21:42
Als de slangen nog in goede staat zijn is er niks aan de hand, ik doelde met mijn vorige post ook op het feit dat een auto in goede staat moet zijn. Je wilt toch geen ongeluk krijgen omdat je remmen niet deugen.

Vreemd blijft het wel.

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:04

paQ

Verwijderd schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 21:44:
Ik heb t oude rapport overhandigt en heb t zelfs aangekaart, maar ze waren nog steeds prima.
misschien de vorige keurmeester van het type: "misschien kunnen we nog 140 euro vangen"

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:09

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

paQ schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 23:11:
[...]

misschien de vorige keurmeester van het type: "misschien kunnen we nog 140 euro vangen"
Het was dezelfde volgens mij. Ik denk dat ie het de vorige keer geprobeerd heeft maar ingezien heeft dat spatje daar niet intrappen gaat dus dit jaar laat ie het er maar bij.
Ik denk dat ie volgens jaar wat gaat saboteren. })

[ Voor 6% gewijzigd door Beekforel op 05-01-2007 23:14 ]

Pagina: 1