ik wou es weten of je pipelines zelf kan bijbouwen bij een videokaart. Een TNT2 heeft 2 pipelines en een Geforce 4, dus als het gaat hoe kan ik dit doen?
Verwijderd
impossible

het zit geloof ik gewoon in chip...
hoe dan ook, het gaat je dus niet lukken....
het zit geloof ik gewoon in chip...
hoe dan ook, het gaat je dus niet lukken....
Nope, tenzij je je eigen grafische chippie gaat maken, maar die zal wel niet zo klein wezen 
Pipilines zitten diep in de core verwerkt, dus daar kan je niet bij.
Pipilines zitten diep in de core verwerkt, dus daar kan je niet bij.
Pipelines bijzetten? Als ze er al zijn is het simpel, dan hoef je ze alleen aan te zetten.
Mijn moederbord had pipelines voor het uitlezen van het geheugen en de cache, maar niet denken dat ze aan stonden... ff met modbin de bios gehacked.
Mijn moederbord had pipelines voor het uitlezen van het geheugen en de cache, maar niet denken dat ze aan stonden... ff met modbin de bios gehacked.
Verwijderd
een pipeline is gewoon een aantal transistors dat werkt met instrucites van het weet ik veel. je kunt dus _nooit_ pipelines aanzetten...als een pipeline uit 500.000 transistors bestaat en de chip heeft zonder pipelines 20 miljoen transistors staat er bij de geforce(voorbeeld) dus 22 miljoen. omdat er 20 miljoen zijn voor de rest zijn er geen transitors over voor pipelines aanzetten of wat je ook bedoelde. ook al kon dat dan kon de rest van de chip daar geen raad mee waardoor je nog veel meer transistors nodig hebt(die er niet op zitten) en wordt de chip zo ontzettend ingewikkeld...mijn verhaal is wel lang genoeg en ik wordt wat moe dussu
Haha, pipeline bijzetten...dat vind ik een goede...
Als je met een potlood (HB of 2H) op de core van je TNT2 2 dikke strepen zet heb je er 2 pipelines bij. Vraag me niet of die het doen, maar het is OP JE EIGEN RISICO!!!
:D:D:D:D:D
Kids, DO NOT try this at home
Als je met een potlood (HB of 2H) op de core van je TNT2 2 dikke strepen zet heb je er 2 pipelines bij. Vraag me niet of die het doen, maar het is OP JE EIGEN RISICO!!!
:D:D:D:D:D
Kids, DO NOT try this at home
Student informatica... Bwhahaaha... Tsss
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
eehh... dat je student informatica bent, betekend niet dat je verstand hebt van hardware... informatica == softwareOp zaterdag 03 februari 2001 01:32 schreef Mr_Atheist het volgende:
Student informatica... Bwhahaaha... Tsss
Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!
Pagina: 1