Draadloos netwerk valt weg.

Pagina: 1
Acties:

• DrumandBass
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22-03 19:52

DrumandBass

Less is more!

Topicstarter
Ik zit met het volgende.
In de kamer naast mij staat een accespoint van waar ik mijn internet krijg. Dit heeft altijd goed gewerkt, maar sinds een paar dagen krijg ik op mijn pc geen verbinding meer.
In de pc zit een wifi kaartje waarmee ik vebinding maak.
Maar deze valt dus steeds weg, ik heb 2 seconden een zeer goede verbinding en dan weer niets?
Als vergelijk heb ik mijn laptop op de zelfde locatie gezet en deze heeft wel gewoon een stabiele verbinding? van 75%
Zou het probleem kunnen zitten in een defect pci kaartje of is de accespoint het probleem?
Ik ben een enorme leek op netwerk gebied...

Formd-T1 Custom Loop 5600X 6800XTMNB

Verwijderd

ff checken of iemand in de buurt toevallig een WIFI setje heeft neergezet op zelfde kanaal.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

beetje met je antenne spelen kan ook helpen

Iperf

• DrumandBass

DrumandBass

Less is more!

Topicstarter
Ik heb zojuist een ander wifi kaartje geplaatst en nu heb ik wel weer een stabiele verbinding...? Kan het zijn dat het kaartje is overleden?

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

kan ja ,...............
maar ja onze glazen bol is stuk, dus kunnen we niet zien wat je allemaal geprobeert hebt met dat kaartje

Iperf

• DrumandBass

DrumandBass

Less is more!

Topicstarter
Ik heb hem alleen maar onder water gehouden en de haard mee aangemaakt.... Mee wel vreemd het kaartje is nog geen 3 dagen oud. En zou extra bereik moeten hebben.

• webinn
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-06-2025
DrumandBass schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 21:08:
Ik heb hem alleen maar onder water gehouden en de haard mee aangemaakt.... Mee wel vreemd het kaartje is nog geen 3 dagen oud. En zou extra bereik moeten hebben.
Ah ja, dat zal de reden zijn... dat is nl niet zo goed voor zo'n kaartje

offtopic:
Je snapt wrs wel dat we die glazen bol nodig hebben ;)

Verwijderd

was het toevallig zon usb stick? Die gaan vaak kapot met de kuren die u net verteld. 2 seconden verbinding en dan weer weg. Als dit zo het geval is is die usb stick gewoon dood. koop een interne kaart = veel beter

• DrumandBass

DrumandBass

Less is more!

Topicstarter
Helaas gaat het hier om een intern kaartje. Lijkt erop dat ik een doa te pakken heb..

Pagina: 1