Toon posts:

Zomaar errors

Pagina: 1
Acties:
  • 18 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi

De laatste tijd krijg ik zomaar bsods (toch?). Op de raarste momenten, als ik limewire opstart, of gewoon tijdens het computeren.

Ik krijg dan deze error:

STOP: 0X0000007E ,0X80503CD8 ,0XBACC3748, 0XBACC3444

WINDOWS IS AFGESLOTEN OM SCHADE TE VERKOMEN, START FYSIC GEHEUGENDUMP enz...

Waar kan dit aan liggen? Ik heb niks speciaals gedaan. Google leverde niet echt duidelijk resultaat op.

P5ND2-SLI
2GIG RAM
P4 640
X1950pro
Coolermaster extremepower 430WATT
2HDD's

Bedankt.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2007 17:34 ]

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:45

The Eagle

I wear my sunglasses at night

BSOD's komen vaker voor. Check even Windows XP en 2000 BSOD guide, ik denk dat je dan al een heel eind verder komt :)
D'r staat ook een melding bij de code van de BSOD...die kan je al een eind in de goede richting sturen. Geheugen testen met memtest is iig een van de eerste dingen die ik zou doen :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Topicstarter
Owja, geheugen verwisselen hielp niet (heb 2x corsair + 2x infeon) 2x corsair = error 2x infeon = error.

Ik zal het doornemen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg geen specifieke error. Alleen dat er staat: Windows is afgesloten om shcade te voorkomen. En

0x0000007E zie ik er neit tussenstaan :/

Ik draai RAID0 met een samsung en een hitachi schijf. Hoe kan ik ze dan testen op fouten?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2007 17:44 ]

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Oorzaak
Dit probleem kan optreden als een systeemthread een uitzondering genereert die niet wordt afgevangen door de foutenhandler. Dit probleem kan onder de volgende omstandigheden optreden:
• Incompatibele videoadapterstuurprogramma's.
• Beschadigd RAM.
• Een beschadigd stuurprogramma of een beschadigde systeemservice.
• Als het probleem te maken heeft met het bestand Win32k.sys, kan de oorzaak een programma voor extern beheer van een andere leverancier zijn.

[ Voor 29% gewijzigd door djexplo op 05-01-2007 17:44 ]

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

Verwijderd

Topicstarter
"Als het probleem te maken heeft met het bestand Win32k.sys, kan de oorzaak een programma voor extern beheer van een andere leverancier zijn."

Wat bedoelen ze daarmee?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Daar moet je toch echt wel zát over kunnen vinden, bijvoorbeeld via support.microsoft.com, je weet in ieder geval dat wij dat niet voor je gaan doen. Ik sluit dit topic.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.