Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Opleidingen voor systeembeheer (MBO)?

Pagina: 1
Acties:
  • 20 views sinds 30-01-2008

• Master ray
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-11-2023
Ik vraag me af welke soort MBO opleiding / richting mensen opleid voor systeembeheerder?
Wij zijn op zoek naar mensen in de regio den Bosch dus wanneer je een specifieke opleiding in die regio weet is dat nog beter. en nee de website in mijn signature is mijn persoonlijke site en heeft dus NIETS te maken met het bedrijf dat iemand zoekt.

Raymond Ebben, SAS consultant, Netherlands

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:32

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ik ga er vanuit dat de MBO scholen in Den Bosch wel een ICT opleiding zullen hebben. Dus benader de ROC's in de buurt eens zou ik zeggen :)

Verder vind ik dat je wel wat verder had mogen zoeken voor je je vraag stelde, want dit is eigenlijk wel heel voor de hand liggend...

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:30

SmartDoDo

Woeptiedoe

met het bedrijf dat iemand zoekt.
Met andere woorden, jullie zoeken iemand en dat heet werving. Nu zegt de Werk & Inkomen - Policy het volgende daarover:
Specifiek willen we gezien de aard van dit forum nog even de aandacht vestigen op het absolute en ononderhandelbare verbod op werving en spam.
Dus ik denk dat je er goed aan doet buiten dit forum om op zoek te gaan naar mensen. Een kijkje nemen op www.roc.nl lijkt me een goed begin :)

Dit topic is gesloten.