Toon posts:

Probleem met aansluiting Compaq FP720 digital panalLink

Pagina: 1
Acties:
  • 127 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Dit is mijn eerste forum onderwerp/probleem. Ik weet nog niet helemaal hoe dit allemaal werkt. Ik hoorde dat ik misschien op deze site wel antwoord kon krijgen op mijn vraag;

Ik heb een paar weken geleden een beeldscherm gekocht, een Compaq FP720 PanalLink digital, maar kan hem niet aansluiten op mijn VGA aansluiting op mijn pc.

Aan het beeldscherm zit een DFP mdr 20 aansluiting. In de winkel kan ik een verloopstukje voor deze aansluiting kopen, maar deze wordt dan omgezet naar een dvi-d. Vervolgens blijkt er geen verloopstukje voor de dvi-d te zijn... Ik weet dus niet hoe ik dit probleem moet oplossen.

Ik aan de ene kant een DFP mdr 20 aansluiting en aan de andere kant een normal pc ingang voor het beeldscherm. Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? Hoe, waar of tips??

Hoop op spoedige reacties!

groeten
Koen Coppens
Groningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 03-10 13:29

botoo

💀 too old to die young

Welkom op GoT Koen.

Je post is in dit subforum niet op de juiste plaats, hier word over FP moderaties gesproken. Lees eerst de CSL FAQ eens rustig door, daar staan al wat aanwijzingen en tevens weet je dan waar en hoe je je vraag kunt stellen.

Deze gaat hier op slot.

(ps: Tweakers doen elkaar continue de groeten dus hoef je dat niet extra onder je reactie te zetten ;) )

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Dit topic is gesloten.