[Vista] Zes onderdelen weg uit configuratiescherm

Pagina: 1
Acties:

• plofkip
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-02 13:35
Hey gotters!

Ik had Windows Vista RTN Engels op mijn laptop staan en sinds een week waren er opeens 6 lege icoontjes in mijn configuratiescherm. Één van de onderdelen die ik mis is Network and Sharing-center. Ik dacht aan een virus, maar ik heb nu de Nederlandse final erop staan en hierbij heb ik nu opeens precies hetzelfde (vanmorgen nog geen last van gehad)...
Ik heb deze versie nog niet geactiveerd, dacht eerst dat ze een paar functie disabled hadden, maar dat kunnen ze niet zomaar maken neem ik aan?

Iemand enig idee hoe dit kan?
(ps. rechtsonderin bij mijn netwerk-icoontje -> Network and Sharing center klikken levert niets op)

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

FaNtJuH schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 16:34:
Ik heb deze versie nog niet geactiveerd, dacht eerst dat ze een paar functie disabled hadden, maar dat kunnen ze niet zomaar maken neem ik aan?
Jawel :)

The behavior of reduced functionality mode in Windows Vista

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• plofkip
Aero en ReadyBoost werken hier juist wél :P Terwijl daar staat dat ze die uitschakelen... Een network and sharing center mogen ze toch niet uitschakelen?! Ik kan niks meer met netwerkinstellingen doen e.d. Dat is geen vista feature maar een ESSENTIEEL onderdeel :?

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

FaNtJuH schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 16:55:
[...]
Een network and sharing center mogen ze toch niet uitschakelen?!
Dan is het dat niet, maar hoezo zouden ze dat niet mogen uitschakelen dan?
:P
Waar staat dat ze verplicht zijn jou een interface aan te bieden die het toch mogelijk maakt waar vanaf andere PCs resources van een Vista installatie die geen geldige licentie meer heeft (want niet geactiveerd) kunnen benaderen?

Ik zou dat juist op slot zetten, maar ik ben dan ook een mean old bastard :P

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• plofkip
Zucht... :(

• plofkip
Heb nu Vista geactiveerd, staat ook bij Computer -> eingenschappen dat hij geactiveerd is, maar die pictogrammen zijn nog steeds niet terug (incl. network and sharing center)....
Pagina: 1