HP 930C print zo traaaag als een slak,....?!??

Pagina: 1
Acties:

• Yoda
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07-11-2025

Yoda

Can you feel it?

Topicstarter
ik zit hier even met een probleem,..

kennis van me heeft een HP 930C printer en die print met een snelheid van een pagina per half uur ongeveer,...schiet niet echt op dus.

Waar zou dit aan kunnen liggen??

bij een ltp scanner bijvoorbeeld maakt het uit hoe je de lpt poort in je bios instelt. ECP was geloof ik het snelst of nie?

maar dat heb ik dus voor de printer ook geprobeerd te veranderen, maar dit maakt geen enkel verschil het is nog steeds zo traag als kweetniewat??

heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen?!?!?

reply dan ff,...thnx

Verwijderd

Op hoeveel DPI druk jij af:?

Hoe meer DPI des te langzamer, maar des te mooier de afdruk.

• Yoda
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07-11-2025

Yoda

Can you feel it?

Topicstarter
het gaat om een gewone A4 pagina met tekst,..vanuit Word afdrukken,....standaard instellingen,...

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
epp is het snels mbt een scanner... zou die gewoon vlot op kunnen prinen hoor...

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 16:34
zeker een heeeeele oude pc waar die printer op zit. Inkjet printers printer per regel en niet zoals een laser de opdracht in een keer
dus een oude pc voert langzamer gegevens aan naar de printer als een snelle pc. snelle pc's printen sneller >:)

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Verwijderd

Dat heb ik ook wel eens gemerkt. Op een 486 met een hp670C (wat een *@#$%&* printer). Is ie 20 volle minuten bezig met ratelen, zegt ie dat ie niet kan printen:(

Volgens mij zijn die drivers van HP erg brak, maar ja, daar zit je wel aan vast|:(

Verwijderd

Hoi Yoda,

Al geprobeert met de nieuwe drivers van de HP site? De nieuwste versie is geloof ik 2.3
Staan de spool instellingen op EMF.

In ieder geval veel succes ermee.
Pagina: 1