Een toets functioneert niet goed (laptop)

Pagina: 1
Acties:

• X-GeaR
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-01 15:05
Een toets functioneert niet zo goed met de laptop. Ik heb de knop een beetje omhoog geduwd met mijn vinger en zie dat er iets tussenzit.

Hoe kan ik de toets eruit halen? Kan ik hem er zo uit trekken of breek ik de toets dan af?

Alvast bedankt!

(Ik heb overigens een Acer laptop)

• Maarten-NForce
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-03-2025

Maarten-NForce

Swipe een tweedehands boot!

ik zou hem er niet uit trekken, als je hem kwijt wilt kan je of het toetsje een héél klein beetje omhoog duwen met een kleine schroevendraaier en vervolgens een kruimeldief er tussen proppen.

Of je stuurt hem terug naar de winkel omdat hij niet goed functioneerd

www.koopeendroom.nl

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:07
"Ik heb een acer laptop". Even wat meer info: Welke toets, doet hij het helemaal niet meer of soms? Welk model Acer? Aspire, ferrari, Travgelmate en dan nog eens typenummer graag ook. Heb je verder nog garantie. Maak anders eens een foto. Hier hebben we niks aan, hetzelfde idee als hieronder eigenlijk :P

* GENETX heeft ook een stukje chips onder een toets, geen problemen mee...

• BoyzNDaHood
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-12-2022
Mja, alsof het uitmaakt of je een Aspire 1 of 2 (typenummer) heb. De knoppen zullen niet dramatisch anders zijn. Wat meer informatie mag wel, dat terzijde.

Kzou overigens gewoon ff klein beetje omhoog wippen en met een tandenstokertje ff eruit pulken. Anders naar de winkel gaan. Al denk ik niet dat ze je kunnen helpen aangezien het geen technische gebrek is ofzo.