Toon posts:

Probleem met mijne pc

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hello,

Ik heb terug problemen met een PC. Hij doet er heel lang over om terug herop te starten ... Door een probleem met windows xp (blue screen), herstart hij steeds, en het duur heel lang tegen ik terug beeld krijg, terwijl de pc effectief aan het draaien is.. Mijn scherm is normaal gezien niet defect.. Dus daar zou het niet kunnen aanliggen.. Is het mogelijk dat de voeding niet genoeg stroom geeft aan de pc, waardoor hij tijd nodig heeft om op te starten .. Als hij terug optart is, zie ik wel geen bios-scherm (soms wel) ... Dus ik dacht dat het de voeding kon zijn, éénmaal opgestart blijft ie normaal werken ... Hij kan zelf geen chdsk doen weliswaar, doordat de xp totally fucked up is ... ik ga eens UBCD laten lopen om te kijken of er problemen zijn met de ram of HD ... Weten jullie waar de oorzaak zou kunnen liggen ???

mvg,
Frederic

Verwijderd

Misschien zit de oorzaak in je totaal warrige verhaal?
Dit raakt kant nog wal :)

Wat heb je zelf al gedaan om deze storing te analyseren / op te lossen?
Behalve denken dat het de voeding is?

Sinds wanneer geeft de pc deze problemen?
Wat zijn de hardware specificaties?
Wat staat er in je blue screen?
enz..

Allemaal standaard vragen die tot een snellere oplossing kunnen helpen, net zoals in de FAQ staat :)

• Charlie932
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-01 17:07
Wat een verhaal inderdaad.... erg slecht te volgen.... of beter gezegd, ik kan het NIET volgen.

We willen je wel helpen, maar kan je het dan allemaal wat overzichtelijker brengen? En wat heb je zelf al gedaan om het op te lossen??

Het leven is net een dolfijn...... meestal dol, maar soms ook fijn.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 15:18:
Misschien zit de oorzaak in je totaal warrige verhaal?
Dit raakt kant nog wal :)

Wat heb je zelf al gedaan om deze storing te analyseren / op te lossen?
Behalve denken dat het de voeding is?

Sinds wanneer geeft de pc deze problemen?
Wat zijn de hardware specificaties?
Wat staat er in je blue screen?
enz..

Allemaal standaard vragen die tot een snellere oplossing kunnen helpen, net zoals in de FAQ staat :)
Héhé ... zoals ik al zei laat ik UBCD momenteel runnen ... Maar ik moest effe wachten tot ik het had afgehaald ;)

De blue screen zegt "logon process" error :) Ik heb er wel ingeraakt via safe mode .. Daar heb ik proberen een "chkdsk c: /r" te doen .. Hij start terug op (na lange tijd), dan valt hij midden zijn test uit met dezelfde error !

P4, 3.2 ghz, 512 ddr ram, windows xp pro sp2, ne abit rx300 Videokaart :s :s .. dat zijn de specificatie die ik kan vinden :)

Sinds wanneer hij problemen geeft weet ik totaal niet ;) want het is mijn PC niet en de mensen van wie de pc is weten het ook niet .. Ze zeggen dat het de pc is van de kinderen..

Dus ik heb chkdsk proberen te runnen, omdat hij nog altijd opstart in safe mode :) Hij gaat wel heel traag ...

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

(jarig!)
Lees de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter eens door

uit dit verhaal kunnen we niks halen. We verwachten een goede duidelijke topicstart en dat is deze niet. Mocht je er via bovenstaande link niet uitkomen dan kan je het nogmaals proberen, echter dan wel met een goede topicstart :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Dit topic is gesloten.