Foto's in word pasten als klikbaar icoon

Pagina: 1
Acties:

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:20

SideShow

Administrator

Topicstarter
Hallo

Er is hier iemand in ons bedrijf die beweert dat hij op zn vroegere computer prentjes kon 'copy-pasten' in Word, en toen alleen een jpg icoon zag bijvoorbeeld. De huidige situatie is dat hij direct het prentje zelf ziet.

Ik heb al een beetje overal gezocht maar vind niet hoe het moet. Het gaat dus effectief over 'copy paste', en niet over 'object invoegen' oid.

Iemand die me kan helpen ?

Mvg

• Eksit
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:46
misschien het bestand kopieren en in word pasten. heb ik geloof ik wel eens gedaan.

Het icoon van het bestand dus

Eksit

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Wat is nu de vraag, of dat vroegah inderdaad zo was? Ja, dat klopt. Tegenwoordig is Word gelukkig slimmer dan dat. Als je zo graag een jpg icoontje wilt, kan je ook dat icoontje zoeken of maken en die copypasten :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:20

SideShow

Administrator

Topicstarter
Bij die persoon was het dus zo: hij copypaste bijvoorbeeld het jpg bestand in een word (2002) document. Vervolgens zag hij in Word een jpg icoon dat je kon openen door dubbel te klikken erop. Dan zag je dus het prentje in je standaard windows foto viewer ofzo. Ook bij het verwijderen van het originele jpg bestand.

Nu op de nieuwe computer lukt dit niet meer. Het prentje wordt direct getoond in word (2003), wat deze gebruiker niet wil dus :/

[ Voor 21% gewijzigd door SideShow op 05-01-2007 14:59 ]