Draadloze radio-gestuurde FM-hoofdtelefoon

Pagina: 1
Acties:
  • 190 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Psychostase
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Draadloze radio-gestuurde FM-hoofdtelefoon

• stereo ontvangst via 863 Mhz FM
• reikwijdte standaard 50 mtr.
• incl. zender/ontvanger
• automatische oplaadfunctie,
LED-indicatie voor laden,
energie-spaarstand, volumeregelaar,
adapter en oplaadbare batterijen
• geschikt voor audio en video-apparatuur
met hoofdtelefoonaansluiting

per stuk
74.95

Afbeeldingslocatie: http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_06/BILD02.JPG

Iemand ervaring met dit merk :?

Ik weet dat het nooit heel goed kan zijn |:( ,maar is de geluidskwaliteit een beetje om aan te horen of is het gewoonweg bagger geluid :7

Verwijderd

Aldi geloof ik, niet?>:)

• Psychostase
  • Niet online
Yep Aldi, maar alles wat van de Aldi komt wil nog niet zeggen dat het bagger is :P
http://www.aldi.nl/index_nl.htm

Verwijderd

Je hebt gelijk, heb er zelf paar maandjes geleden een stereo 4 koppen vcr gekocht, 350 piekkies!
Ik weet niet of de geluidskwaliteit redelijk is, had hem zelf ook al zien staan.

(spellen blijft toch lastig)|:(

Verwijderd

AudioSonic zuigt heel hard!!! Heb ooit teeveetje gehad hiervan, alleen maar ellende.
Geef dan iets meer uit, voor FL 99 heb je al een goeie Philips..

• Psychostase
  • Niet online
Ja, maar die van Philips zal wel met infrarood zijn, dus maar een kleine afstand :(

• hilbren
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-08 15:27
- voor 169,- heb je een echte fm draadloze sennheiser (die heb ik )
- voor 119,- heb je een fm draadloze philips (heeft mijn moeder )

Verwijderd

Ik heb zelf een Philips gevalletje en de geluidskwaliteit is dus niet echt verschrikkelijk goed. Je kunt er erg leuk mee door het huis lopen en alles. Maar als er weinig geluid is in een nummer, past dat ding zelf het volume een en staat hij opeens erg hard. Ook heb je bij die FM hoofdtelefoon nog erg veel last van ruis. Als je niet van plan bent om het ding te gebruiken tijdens het stofzuigen van de kamer, raad ik je toch echt aan om een beetje een fatsoenlijk ding te kopen met een snoer... :-) En daar komt bij dat ik over AudioSonic niet echt goed te spreken ben. Het is goedkoop. Dat is het enige...

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:47

JT

VETAK y0

Ik zou een Sennheiser nemen. Die zijn trouwens ook de enige die op een aparte frequentie zend, waar voor de rest niemand/nix op zit, dus totaal geen last van storing.

AUDIOSONIC=AUDIOBAGGER :r:r:r:r:r:r

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Pagina: 1