Toon posts:

Proofing Tools

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben ook bezig met Office 2007, alleen de proofing tools lukt mij nog niet.
Kan iemand handige tips of sites doorgeven hoe ik dit moet oplossen

Met vriendelijke groet,
GB
http://www.bvent.nl

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Welkom op GoT!

Niet het antwoord dat je waarschijnlijk verwacht, maar: nee. Niet in deze topicstart. Of beter gezegd, antwoord op je vraag is met de gegevens die we van je kregen het volgende:
handige sites: www.microsoft.com, www.google.com, http://gathering.tweakers.net/forum/find, etc. En tips: pak boekjes er bij, lees de foutmeldingen en enige event log entries, gooi die door zoekmachines, etc. Maar dat bedoelde je vast niet :+

Je geeft namelijk 0 informatie over wat er niet lukt, wat je situatie is, wat je hebt geproberd, etc. We denken graag met mensen mee, maar zo kunnen we ook niets anders doen dan zeggen de handleiding er bij te pakken die je kreeg toen je het kocht.

Ik stel voor dat je dus even een wat uitgebreider topic start, met bovenstaande informatie er bij. Dan kunnen we tenminste goed meedenken :)

offtopic:
Laat overigens het groeten, zeker incl. URL, maar weg: dat is in het dagelijks leven gewoon en netjes. Hier op GoT is het echter niet nodig (want je n ickname en andere info zien we al) en wordt al snel als vervelend ervaren, zeker als het niet bij de topicstart blijft.
Geef in een nieuwe topicstart overigens ook meteen wat meer informatie in de topictitel: mensen kunnen nu net zo goed denken dat je op zoek bent naar Proofing Tools voor pak-em-beet OpenOffice 1.0 of dat je er juist vanaf wilt. Een topictitel met meer informatie over leidend voorwerp en onderwerp werkt veelal beter om de juiste mensen naar je topic te halen.

Maar omdat dit topic op deze manier niet tot het gewenste resultaat gaat leiden, sluit ik het topic :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.