Het volgens systeem:
- Asus P5W DH Deluxe
- Intel Duo core E6600
- 2GB Dual mem kit
- 2x s -ata 260 GB raid1
- Chipset 975 X
Het volgende probleem deed zicht voor:
Tijdens het rippen van een audio cd naar mp3 formaat begon de internet radio hevig te vertragen. Alles langzaam af te spelen.(Rip met nero 7) Andere ripper geprobeerd, media player, ging goed.
Vervolgens deed zich het volgende probleem voor:
Openstaande vensters laten zich erg traag over het scherm verplaatsen, het ziet uit als een soort gum, je kunt in feite onderstaande venster wit uit vegen.
Het laatste wat ik tegenkwam is het volgende:
Ik heb Firefox, Dreamweaver & Flash openstaan. Nu wilde ik daar PhotoShop bij openen, en toen ging het fout
Photoshop gaf een foutmelding:
" could not complete your request because photoshop cannot create anymore windows"
Photoshop start dus niet op.
Het lijkt erop dat de pc het gewoon niet aan kan allemaal, of het nu meerdere bestanden tegelijk openen is....erg vreemd...
Wat heb ik al gedaan:
- Laatste audio drivers
- Laatste vid kaart drivers
- DVD speler ge flashed
- Bios 1602
- Driver version: 5.10.0.5247
- Asus P5W DH Deluxe
- Intel Duo core E6600
- 2GB Dual mem kit
- 2x s -ata 260 GB raid1
- Chipset 975 X
Het volgende probleem deed zicht voor:
Tijdens het rippen van een audio cd naar mp3 formaat begon de internet radio hevig te vertragen. Alles langzaam af te spelen.(Rip met nero 7) Andere ripper geprobeerd, media player, ging goed.
Vervolgens deed zich het volgende probleem voor:
Openstaande vensters laten zich erg traag over het scherm verplaatsen, het ziet uit als een soort gum, je kunt in feite onderstaande venster wit uit vegen.
Het laatste wat ik tegenkwam is het volgende:
Ik heb Firefox, Dreamweaver & Flash openstaan. Nu wilde ik daar PhotoShop bij openen, en toen ging het fout
Photoshop gaf een foutmelding:
" could not complete your request because photoshop cannot create anymore windows"
Photoshop start dus niet op.
Het lijkt erop dat de pc het gewoon niet aan kan allemaal, of het nu meerdere bestanden tegelijk openen is....erg vreemd...
Wat heb ik al gedaan:
- Laatste audio drivers
- Laatste vid kaart drivers
- DVD speler ge flashed
- Bios 1602
- Driver version: 5.10.0.5247