Ik moet een ASP shop pagina aansturen. Deze wordt geintegreerd in een Joomla site. Nu zou echter het mooiste zijn om op de een of andere manier het zo te regelen dat een gebruiker inlogd op 'mijn' site en vervolgens daarmee ingelogd wordt op de site waar de shop op draait. Ik kan dan ook de producten op mijn site tonen en automatisch het bestelformulier in laten vullen op de andere site.
Ik heb wel ervaring met PHP en in mindere mate met PHP, maar niet echt met het op zo'n manier aansturen van een ASP paginan vanuit PHP. Heeft iemand tips?
Ik kan in principe wel een en ander regelen met de beheerder van de ASP kant, maar ik moet proberen het voor de rest zo veel mogelijk los te draaien (bedrijf ondersteunt geen PHP en zo).
Ik heb wel ervaring met PHP en in mindere mate met PHP, maar niet echt met het op zo'n manier aansturen van een ASP paginan vanuit PHP. Heeft iemand tips?
Ik kan in principe wel een en ander regelen met de beheerder van de ASP kant, maar ik moet proberen het voor de rest zo veel mogelijk los te draaien (bedrijf ondersteunt geen PHP en zo).
[ Voor 14% gewijzigd door jopiek op 05-01-2007 12:30 ]
Cogito Ergo Credo