Met mn net nieuwe comp (2 maanden, eerst ME dr op gehad :r:r:r -> door wat stomme dingen aan de kant van dhr gates
HELEMAAL moeten herpartitioneren. mp3's kwijt etc..) met win98se, krijg ik mn cdrom niet aan de praat (creative 5233E). Bij mn wininstall las ie keurig van cdtje, maar zodra die een keer opnieuw moest opstarten (vanaf de hd) pakte die de cd niet meer. Dus drivers niet goed geinstalleerd. Heb ik mn winschijfje naar mn c: gekopieerd en vanaf hd opnieuw geinstalleerd (eerst formateren). Dit ging half perfect, maar nog steeds pakt ie de cd niet. Heb intussen alle drivers van inet gedownt, maar cd is ook wel handig. Met de drivers van creative zelf doet ie niets. (in de setup zoekt ie overigens naar een CD op de 2e ide of de slave 1e ide. Aangezien ik een ata100schijf heb, en dus de eerste ide niet voor mn hd gebruik, heb ik daar mn cdd op. Omwisselen van ide poort had geen nut trouwens.
Heb ik het eens met het dos progje gedaan (dos opstarten en installeren voor dos).
Maar ook hier: bij het uitvoeren van config sys pakt ie de door die install neergezette regel wel, maar geeft iets aan van 'no drives detected'.
Ik heb opnieuw een keer opgestart vanaf de win98se cd, en die cdromdriver pakt ie wel!
(alleen niet in windows)
Wat doe ik hier verkeerd of doet windows verkeerd?
Heb ik het eens met het dos progje gedaan (dos opstarten en installeren voor dos).
Maar ook hier: bij het uitvoeren van config sys pakt ie de door die install neergezette regel wel, maar geeft iets aan van 'no drives detected'.
Ik heb opnieuw een keer opgestart vanaf de win98se cd, en die cdromdriver pakt ie wel!
(alleen niet in windows)
Wat doe ik hier verkeerd of doet windows verkeerd?
Localhost is where the heart is