Hallo,
Ik heb dit spel gekocht samen met een XBOX 360 Premium.
nu heb ik een vraag je of mensen die dit spel hebben ook dezelfde problemen als ik hebben,
voordat ik naar microsoft moet gaan bellen dat er iets mis is met mijn xbox of dvd.
de problemen:
als UBISOFT intro in beeld is, gaat deze niet vloeiend en zitten er lijnen in (beeld op bouw)
de game loopt soms vast bij multiplayer game.
Wat heb ik al geprobeerd:
de component kabel van hdtv -> tv en naar PAL-60 gezet.
de component kabel van tv -> hdtv en naar 720p@50Hz en 60Hz geprobeerd.
daar alle combenaties van.
de xbox in DMZ via de router.
de xbox cache geleegd (ga naar system, hdd, druk op y voor options, dan X X LB RB XX)
iemand nog tips ?
of hoort de intro een beetje bagger te gaan, en soms in het spel als je een beetje rond kijkt (traag)
dan zie je ook soms beeld opbouw (het huis in 2delen zodat de onderkant blijft staan en de bovenkant mm scheeft zit en dan die lijn).
bedankt !!
Ik heb dit spel gekocht samen met een XBOX 360 Premium.
nu heb ik een vraag je of mensen die dit spel hebben ook dezelfde problemen als ik hebben,
voordat ik naar microsoft moet gaan bellen dat er iets mis is met mijn xbox of dvd.
de problemen:
als UBISOFT intro in beeld is, gaat deze niet vloeiend en zitten er lijnen in (beeld op bouw)
de game loopt soms vast bij multiplayer game.
Wat heb ik al geprobeerd:
de component kabel van hdtv -> tv en naar PAL-60 gezet.
de component kabel van tv -> hdtv en naar 720p@50Hz en 60Hz geprobeerd.
daar alle combenaties van.
de xbox in DMZ via de router.
de xbox cache geleegd (ga naar system, hdd, druk op y voor options, dan X X LB RB XX)
iemand nog tips ?
of hoort de intro een beetje bagger te gaan, en soms in het spel als je een beetje rond kijkt (traag)
dan zie je ook soms beeld opbouw (het huis in 2delen zodat de onderkant blijft staan en de bovenkant mm scheeft zit en dan die lijn).
bedankt !!