[xbox360] Problemen met Ghost Recon:AW

Pagina: 1
Acties:

• AiKoiN
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 07-05-2024
Hallo,

Ik heb dit spel gekocht samen met een XBOX 360 Premium.

nu heb ik een vraag je of mensen die dit spel hebben ook dezelfde problemen als ik hebben,
voordat ik naar microsoft moet gaan bellen dat er iets mis is met mijn xbox of dvd.

de problemen:

als UBISOFT intro in beeld is, gaat deze niet vloeiend en zitten er lijnen in (beeld op bouw)
de game loopt soms vast bij multiplayer game.

Wat heb ik al geprobeerd:

de component kabel van hdtv -> tv en naar PAL-60 gezet.
de component kabel van tv -> hdtv en naar 720p@50Hz en 60Hz geprobeerd.
daar alle combenaties van.
de xbox in DMZ via de router.
de xbox cache geleegd (ga naar system, hdd, druk op y voor options, dan X X LB RB XX)

iemand nog tips ?

of hoort de intro een beetje bagger te gaan, en soms in het spel als je een beetje rond kijkt (traag)
dan zie je ook soms beeld opbouw (het huis in 2delen zodat de onderkant blijft staan en de bovenkant mm scheeft zit en dan die lijn).

bedankt !!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-12 13:07
Waarschijnlijk gare laser en moet die gekalibreerd worden (multimeter). In dit geval terug gaan naar winkel en je krijgt nieuwe.

Andere mogelijkheid, maar zeer onwaarschijnlijk is dat je gears of war disc gaar is. Probeer een ander spel van iemand anders, huur desnoods 1 om te checken of leen van vriend etc.

Trouwens staat die toevallig verticaal? Dat wilt ook nog eens problemen opleveren ook al zegt MS dat verticaal prima moet werken. Probeer anders horizontaal.

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02:43

Royz

Kleurenblind!!

PacinoAllstars schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 15:45:
Waarschijnlijk gare laser en moet die gekalibreerd worden (multimeter). In dit geval terug gaan naar winkel en je krijgt nieuwe.

Andere mogelijkheid, maar zeer onwaarschijnlijk is dat je gears of war disc gaar is. Probeer een ander spel van iemand anders, huur desnoods 1 om te checken of leen van vriend etc.

Trouwens staat die toevallig verticaal? Dat wilt ook nog eens problemen opleveren ook al zegt MS dat verticaal prima moet werken. Probeer anders horizontaal.
Er zijn zoveel problemen met de DVD en GoW, dat jij er eigenlijk al vanuit gaat dat hij GoW bespreekt ipv Ghost Recon :+

Je 1e analyse zou trouwens best kunnen. Ik zou hem ook ruilen, anders moet je weer een maand gaan wachten tot hij terug is bij de repair center.

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• AiKoiN
bedankt voor de info maar het is echt Gosht Recon Advance War Fighter Premium.

mijn maat heeft hetzelfde gekocht en die komt vanavond even langs ik laat het nog even weten.

mvg

AiKoiN

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-12 13:51

-SaveMe-

-klik-

En volgens mij staat deze in het verkeerde forum ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

• Trancentral
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Die strepen zijn waarschijnlijk vsync "strepen", dit is een probleem bij heel veel xbox 360 games.... }:O

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:56
Tikje naar SPV aangezien dit een vraag/probleem is + titelfix :)

• AiKoiN
nou de console van mij maat hier geweest idem probleem.

alle modussen probeert idem probleem.

dus hij had het thuis op zijn tfttje hangen samsung 940bf en had geen problemen,
dus ik de vga kabel gekocht zelfde probleem.

Samsung gebeld gaan kijken voor een oplossing....

krijgt nog een vervolgje.
Pagina: 1