Ik heb voor mijn mobiel een kabeltje waarmee ik bestanden op mijn mobiel kan zetten, maar als ik bijv. mp3-tjes op mijn mobiel zet, kan ik dat alleen in een speciale map doen, zoals D:\MP3. kan ik deze map ook toevoegen in windows, zodat , als ik rmk op een bestand doe, kopieren naar, deze bestemming erbij staat?
Ja, dat kan makkelijk door in de dir 'Send To' een shortcut te maken naar de dir waar het naar toe moet.
Als je er een snelkoppeling naar kan maken kan dat wel ja.
Dan moet je een snelkoppeling maken en die in het mapje 'send to' flikkeren. wil dat niet, zoals bij mijn creative zen, dan heb je vrees ik pech.
Misschien weet iemand daar nog een oplossing voor?
Dan moet je een snelkoppeling maken en die in het mapje 'send to' flikkeren. wil dat niet, zoals bij mijn creative zen, dan heb je vrees ik pech.
Waarom zou je geen shortcut kunnen maken naar die drive/dir?j-a-s-p-e-r schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 11:50:
Als je er een snelkoppeling naar kan maken kan dat wel ja.
hoe moet ik dat dan doen, als ik rechtermuisknop op de map doe, staat er niks bij van: dit als snelkoppeling bij kopieren zetten, ofzo
C:/Documents and Settings/<accountname>/SendTo/
Daar snelkoppeling inzetten.
Daar snelkoppeling inzetten.
Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude
oo. Ok, nu snap ik het. bedankt!
Probeer maar eens een snelkoppeling te maken naar zo'n playforsure apparaat. Althans mijn zen heeft ook geen driveletter, 't wil gewoon niet helaasTerw_Dan schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 11:53:
[...]
Waarom zou je geen shortcut kunnen maken naar die drive/dir?
Ik heb niet echt ervaring met playforsure dingen, maar hoe benader je zo'n ding dan? Dat zul je dan wel via een stukje software moeten doen.j-a-s-p-e-r schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 13:43:
[...]
Probeer maar eens een snelkoppeling te maken naar zo'n playforsure apparaat. Althans mijn zen heeft ook geen driveletter, 't wil gewoon niet helaas
Nja, min of meer. Die dingen werken samen met mediaplayer10, waardoor ze als een soort van 'config panel' in my computer te voorschijn komen. Dus vandaar. Het lijkt wel op een drive maar het is 't net niet.
Nja, als de topicstarter geholpen is dan vind ik het allemaal best
Nja, als de topicstarter geholpen is dan vind ik het allemaal best
Pagina: 1