gekocht bij euro pc?

Pagina: 1
Acties:

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-08 15:17

pro_6or

amateur_60r

Topicstarter
Wie heeft hier wel eens wat besteld en hoe is de afhandeling verlopen?

je moet hier namelijk vooraf betalen, maar ik heb zo mijn twijfels bij het bedrijf (alleen postbus nr geen tel nr etc)

Ik heb er besteld voor 1600 gulden maar voor ik mijn handtekening zet op de girobetaalkaart wil ik wel wat meer zekerheid.

alvast bedankt

een treffende spreuk

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Zijn hun niet onlangs falliet geweest?? Ik zou uberhaupt pas betalen bij de aflevering. Boter bij de vis. Ik betaal NOOIT vooraf. :r Wil een bedrijf dat niet, jammer dan. Betaal dan liever een paar tientjes meer.

P.s. als bedrijven aandringen op betaling vooraf, hebben ze vaak cash-flow problemen. |:(
een aanbetaling van maximaal 10% of f 100,00 moet voldoende zijn. Wettelijk hoef je zelf niets aan te betalen!!

Mijn advies. Niet doen!!

Anders kijk even op de volgende linkje athena.tweakers.net/shopsurvey.dsp?LeverancierID=1302

[edir] linkje aangepast [/edit]

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

Topicstarter
ga ik ook zeker niet doen, ik heb ze al gemailed dat het rembours of incasso moet worden, en anders niet. Maar heeft niemand dar wat gekocht?? Ze zijn toch echt heel goedkoop

een treffende spreuk

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Kijk even op mijn linkje dat ik aanpaste terwijl jij al weer op mijn bericht reageerde.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Verwijderd

Pas maar op dat het niet Klein is onder een andere naam ofzo :(

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

Topicstarter
Thanx pope maar effe cyberbiechten bij je:

Daar had ik allang naar gekeken en ook naar de shopsurvey van hardwaredump, en ook op www kvk.nl

Bij de bank nagevraagd zodra je je handtekening op de betalingskaart zet ben je de lul en kun je het niet meer eenvoudig terug laten storten.

Ik heb die winkel gemailed dat ze of incasso of rembours moeten versturen omdat ik anders natuurlijk daar niet ga bestellen. Hebben ze maandagmiddag nog niet gereageerd dan betsel ik de spullen (abit kt7a raid 1200 mhz athlon en 256 mb kingston) bij informatique en graficall, wel onder rembours en 150 piek duurder maar dat is me dit risico niet waard

een treffende spreuk

• Oeth
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Oeth

knapste van de klas

Ooit hebben ze een openingsaanbieding gehad met een AMD 800Mhz PC, met 18" TFT-scherm voor de toen zeer scherpe prijs van fl.2799,=.
Deze is echter nooit afgeleverd, het enige wat ik kreeg was een mailtje met "het gaat niet door" o.i.d.
Pagina: 1