Op de PayPal fees pagina kun je lezen dat bij het ontvangen van geld op een business account bovenstaande bedragen in rekening worden gebracht. Alleen bij 'personal accounts' is dit gratis, maar:
** Personal accounts may not receive payments funded by credit card, debit card or Buyer Credit for eBay or eBay Express transactions without upgrading to Premier or Business accounts.
Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl
Daarmee wordt bevestigd dat de zin...P_de_B schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 11:02:
Op de PayPal fees pagina kun je lezen dat bij het ontvangen van geld op een business account bovenstaande bedragen in rekening worden gebracht. Alleen bij 'personal accounts' is dit gratis, maar:
[...]
... niet correct is.Ebay verdient via dochter PayPal naast een vast bedrag van 30 dollarcent ook 1,9 tot 2,9 procent aan iedere betaaltransactie.
Ik snap wat je punt is. Ik zal er onderstaande van maken
Ebay verdient via dochter PayPal naast een vast bedrag van 30 dollarcent ook 1,9 tot 2,9 procent aan iedere betaaltransactie via eBay
Daarmee geef je nog steeds aan dat bij elke transactie geld wordt verdiend (ook via Ebay), en dat is niet zo. Zie ook je link in vorig bericht.P_de_B schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 13:02:
Ik snap wat je punt is. Ik zal er onderstaande van maken
[...]
Voor het ontvangen van geld van eBay-veilingen is een business account nodig, waarbij het ontvangen van geld, geld kost. Het lijkt me zo voldoende duidelijk toch?
edit:
hmm, wacht, het gaat alleen om het ontvangen van geld dat via credit card, debit card of Buyer Credit op de rekening komt. Dit zou betekenen dat overschrijvingen vanaf bijvoorbeeld een ander PayPal account wel gratis zijn? Dat heb ik dan inderdaad niet goed gelezen
Ik heb 'iedere' maar door 'bepaalde' vervangen. Tevreden
?
edit:
hmm, wacht, het gaat alleen om het ontvangen van geld dat via credit card, debit card of Buyer Credit op de rekening komt. Dit zou betekenen dat overschrijvingen vanaf bijvoorbeeld een ander PayPal account wel gratis zijn? Dat heb ik dan inderdaad niet goed gelezen
Ik heb 'iedere' maar door 'bepaalde' vervangen. Tevreden
[ Voor 52% gewijzigd door P_de_B op 06-01-2007 12:38 ]
Pagina: 1