Toon posts:

[Word 97] Opmaak in de war

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben hier op mijn stage genoodzaakt met word 97 te werken maar nou heb ik een probleem dat ik eerder op een andere stage ook al eens had. Wanneer ik aan het typen ben in mijn document en een enter geef zet word de tekst ineens zelf op kop 4. Dit is behoorlijk irritant aangezien mijn hele opmaak zo verklooid wordt. Dit probleem heb ik ook als ik een ander document wil plakken in het document. Hij maakt dan zomaar een kop 5 of wat anders van sommige tekstdelen die in het originele document gewoon netjes opgemaakt staan.

Hoe verander ik dit want heb weinig zin om een heel interview over te tikken :s

bvd

Verwijderd

Kijken bij autocorrectie(s)/opmaak of iets wat er op lijkt?

Lekker makkelijk als je de mogelijkheid hebt het zo 123 te vragen, maar zelf uitzoeken lijkt mij een leerzamer proces dat je beter onthoud (bijvoorbeeld je mogelijk nog andere features tegenkomt waarvan je het bestaan niet wist, hoe je informatie moet opzoeken in lange (saaie) lijsten en er handigheid in gaat krijgen hoe je het beste kunt 'filteren' om snel iets voorelkaar te krijgen).

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Heb je dit document misschien ook wel eens in een nieuwere versie geopend? En heb je dit enkel in een nieuw document, of een al bestaand document (wat je bewerkt) ?

Wat heb je zelf al geprobeerd om dit op te lossen? Want ik zie niets in je topicstart wat er op wijst dat je hier zelf moeite voor hebt gedaan. Je kan in de help wel vinden hoe deze zaken in Office 97 werken, want dat is iets anders dan in bijvoorbeeld Office 2007. Verder denk ik dat je dit makkelijk zelf op kan lossen door even in de helpfunctie van Office te duiken, kan me niet voorstellen dat daar geen leads uit komen. Over het gebrek aan inzet hebben we je al meerdere malen geinformeerd, en ik zou dan ook graag willen dat je je topicstart aanvult.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters