Toon posts:

Gaan de geheugenprijzen nog meer dalen ofnie?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik vroeg mij dus af of de geheugenprijzen (die toch al knetterlaag zijn) nog meer zullen dalen de komende tijd. Ik was van plan nog ff een 128 MB reepje te versieren, maar misschien kan ik nog ff wachten???

• fredkroket
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Zal misschien nog enkele tientjes zakken, maar ik zou gewoon nou kopen. Vanmiddag nog net een reepje 256MB gescoord!

• Loft
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-08 20:22
Op vrijdag 02 februari 2001 21:28 schreef bzwoin het volgende:
Ik vroeg mij dus af of de geheugenprijzen (die toch al knetterlaag zijn) nog meer zullen dalen de komende tijd. Ik was van plan nog ff een 128 MB reepje te versieren, maar misschien kan ik nog ff wachten???
als je dat eens wist... :) |:(

weet je toevallig wat de aandelen op de beurs gaan doen... :)
geef ff een seintje dan

[edit]
damn typos

If I agreed with you, we'd both be wrong.

• Drogo
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21-08 16:33
Gister 128 MB bij Norrod gehaald, 140 piek :)
Minder dat ik net weer een defecte krijg |:(

• Killemov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 12:12

Killemov

Ik zoek nog een mooi icooi =)

... ofnie.

Wil je wachten tot er NOG een paar pieken af zijn of tot er weer een fabriek in azie knalt?

Hey ... maar dan heb je ook wat!

• slacksoff
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:53
gek zeg... norrod.. volgens mij pleuren ze gewoon de teruggebrachte weer terug in het laatje... en hopen ze dat de volgende klant zn bonnetje kwijtraakt.

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22-08 16:50
gek zeg... norrod.. volgens mij pleuren ze gewoon de teruggebrachte weer terug in het laatje... en hopen ze dat de volgende klant zn bonnetje kwijtraakt.
Zoiets heb ik lang geleden ook bij Memo in Utrecht meegemaakt.
Ik zou trouwens niet le lang wachten met geheugen kopen. Ik denk dat de prijzen inmiddels hun minimum wel hebben bereikt.
Gisteren Micron geheugen voor een lekker prijsje gekocht bij Accell in Utrecht :P

Verwijderd

Op zaterdag 03 februari 2001 09:55 schreef biobak het volgende:

[..]

Zoiets heb ik lang geleden ook bij Memo in Utrecht meegemaakt.
Ik zou trouwens niet le lang wachten met geheugen kopen. Ik denk dat de prijzen inmiddels hun minimum wel hebben bereikt.
Gisteren Micron geheugen voor een lekker prijsje gekocht bij Accell in Utrecht :P
die hebben ook een filiaal in roermond :>
(woonde ik vroeger, en toevallig gerund door oude vrienden van me broer)

vlakbij de kijkshop, waar vroeger Flash Computers zat.

(voor de limburgers in die omgeving misschien handig om te weten :P)

Verwijderd

Zouden de geheugen prijzen nu ook niet gaan stijgen als gevolg van die aardbeving in India? Maken ze daar ook geheugen of heeft een of ander merk daar zijn fabriek staan?

(Niet dat ik me drukker maak om de prijs van het geheugen dan om die mensen daar, maar ik vroeg het me gewoon af).

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-08 17:07
Heb online ook 2*256MB besteld, maar ik wacht nu potdorie al anderhalve week:( (heb er al achteraan gezeten, maar moet nog ff wachten, en dat bij een gerenommeerd bedrijf)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

/me heeft net nog gekocht... twee plakjes van 128 .... met die 128 die ik al had.. dan moet ik toch weer ff vooruit kunnen *D

>:)

Verwijderd

Ik denk niet dat de prijzen van SDRAM nog errug veel zullen zakken...
Maar wat me de laatste tijd wel opvalt is dat steeds meer geheugen defect is bij aflevering. :(
Laatste tijd ongeveer 25% kapot is bij aflevering (ongeveer 3 op de 11 waar ik mee gewerkt heb) |:(

Verwijderd

Bedankt, ik kom uit Roermond.
Is dat zo'n fijne winkel dan?

• psychodweep
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-06-2023
bij ons in belgie kost zo'n reepje 128 MB PC133 maar 2200fr. of 120 gulden
www.comtechnology.net

• bakboord1
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2025

bakboord1

No. 1 of the eight.

Hier in Nederland ook als je pricewatch gebruikt.

Abit KT7A, 700@5.5*150@1,75V, 512 Mb, TNT2 M64 32MB AGP, Terratec DMX x-fire1024, Iiyama VM 452

Verwijderd

Heeft het er wat mee te maken dat gewone ram niet meer goed genoeg is voor moederborden als abit kt7? Schuift alles op naar kwaliteitsram?

Verwijderd

Op zondag 04 februari 2001 02:24 schreef dwe het volgende:
Heeft het er wat mee te maken dat gewone ram niet meer goed genoeg is voor moederborden als abit kt7? Schuift alles op naar kwaliteitsram?
AMD's zijn iets kieskeuriger met geheugen, ik zou in elke AMD A-merk proppen als ik jou was.
Pagina: 1