Beste allemaal,
Ik volg dit messageboard al een tijdje en vond het nu wel eens tijd worden om zelf wat foto's te posten. Ik ben afgelopen october 2 weken naar de USA op vakantie geweest. Voor het eerst dat ik mijn Nikon D200 eens goed heb kunnen uittesten in de natuur (normaal doe ik vliegtuigfotografie). De meeste foto's zijn gemaakt met een Nikon AF-S 17-35 f/2.8 en een Nikon circulair polarisatie filter. Photoshoppen is tot een minimum beperkt, voornamelijk resizen.
Ik ben benieuwd naar jullie reacties!
1. Verwijderd

2. Grand Canyon national parc

3. National Monument

4. Arches national parc met enorm stormfront

5. US Highway 12 (1)

6. US Highway 12 (2)

7. US Highway 12 (3)

8. Ghosttown Rhyolite

9. Death Valley

10. Yosemite national parc
11. Verwijderd

12. San Francisco (2)
13. Verwijderd
Als laatste nog twee vliegtuigfoto's, gemaakt tijdens een lokale airshow.

14. F/A-18F Super Hornet

15. OA-10A Thunderbold II
Ik volg dit messageboard al een tijdje en vond het nu wel eens tijd worden om zelf wat foto's te posten. Ik ben afgelopen october 2 weken naar de USA op vakantie geweest. Voor het eerst dat ik mijn Nikon D200 eens goed heb kunnen uittesten in de natuur (normaal doe ik vliegtuigfotografie). De meeste foto's zijn gemaakt met een Nikon AF-S 17-35 f/2.8 en een Nikon circulair polarisatie filter. Photoshoppen is tot een minimum beperkt, voornamelijk resizen.
Ik ben benieuwd naar jullie reacties!
1. Verwijderd

2. Grand Canyon national parc

3. National Monument

4. Arches national parc met enorm stormfront

5. US Highway 12 (1)

6. US Highway 12 (2)

7. US Highway 12 (3)

8. Ghosttown Rhyolite

9. Death Valley

10. Yosemite national parc
11. Verwijderd

12. San Francisco (2)
13. Verwijderd
Als laatste nog twee vliegtuigfoto's, gemaakt tijdens een lokale airshow.

14. F/A-18F Super Hornet

15. OA-10A Thunderbold II
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2007 10:27 . Reden: 3 foto's verwijderd op verzoek ]