[PC] Tribal Trouble

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drgn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Vandaag liep ik tegen de RTS Tribal Trouble aan; de eerste game van Oddlabs, geschikt voor Windows, Mac en Linux. Het is een luchtig spelletje dat ergens aan Populous doet denken, alleen is de bediening eenvoudiger. Er zijn demo's en screenshots beschikbaar op de website. Die demo heb ik geprobeerd, maar die is nogal beperkt en de berichten op internet zijn wisselend. Sommigen vinden het helemaal niets, anderen vinden het super en ik vroeg me dus af of er hier mensen zijn die 'm in huis hebben en wat ze er van vinden?

Leave the gun, get the canoli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

http://www.gamespot.com/p...x.html?q=tribal%20trouble

Zegt genoeg; heeeel weinig mensen die het spelen maar dat is ook niet zo vreemd voor een game die al in 2004 (!!!) gereleased zou zijn.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drgn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Maf dat ik dat gemist heb. Ik ben eigenlijk een beetje op hun forum (en de afwezigheid van het spel op dit forum) afgegaan; daar wordt nog redelijk actief gepost. Ik had ook een probleempje met de demo en daar had ik binnen tien minuten een reactie op inclusief een vervangende lib (Linux).

[ Voor 8% gewijzigd door Drgn op 05-01-2007 01:00 ]

Leave the gun, get the canoli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRidh
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-10 09:34
ik heb de demo van het spel ook gedaan en het was wel een leuk spel. Ik vind het spel echter wel te duur, want het is eigenlijk maar een klein eenvoudig 'standaard' rts spel eigenlijk. Maar toch wel weer leuk om even een native linux spel te kunnen spelen :P

Research is to see what everybody else has seen, and to think what nobody else has thought - Albert Szent-Györgyi