Ticking away the moments that make up the dull day
Dat is apart. Normaal als je een koptelefoon oid op je frontaansluiting koppelt wordt de achteruitgang uitgeschakeld. Dat is bij mij iig het geval. Als ik mijn koptelefoon in de front aansluiting van mijn behuizing steek, komt er geen geluid meer uit mijn speakers. Hoe is het precies aangesloten op je mobo? Het hoort eigenlijk niet te kunnen dat je 2 apparaten hebt met maar 1 geluidskaart, zelfs als je meer aansluitingen hebt. Check je bios ook eens hoe het daar staat ingesteld.
Heeft je speakerset geen koptelefoonaansluiting die je kan gebruiken?
Commandline FTW
Jawel, maar die heeft geen mic-ingang. Op de voorkant van mijn PC zitten beide, maar die kan ik niet exclusief gebruiken zeg maar. In XP kon ik nog kiezen tussen 2 apparaten, de geluid aan de achterkant of de front-side. Dat gaat nu niet meer.Hero Of Time schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 00:31:
Dat is apart. Normaal als je een koptelefoon oid op je frontaansluiting koppelt wordt de achteruitgang uitgeschakeld. Dat is bij mij iig het geval. Als ik mijn koptelefoon in de front aansluiting van mijn behuizing steek, komt er geen geluid meer uit mijn speakers. Hoe is het precies aangesloten op je mobo? Het hoort eigenlijk niet te kunnen dat je 2 apparaten hebt met maar 1 geluidskaart, zelfs als je meer aansluitingen hebt. Check je bios ook eens hoe het daar staat ingesteld.
Ticking away the moments that make up the dull day