Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Specifieke fanguard gezocht.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na flink zoeken op Inet, De grote G en verschillende winkels ben ik er nog niet uit, dus maar een vraagje bij de fantastische community op GoT. O-)

Enfin, na dit enorme geslijm mijn vraag.

Ik zoek <een> fanguard met een buiten diameter van 12.5-13CM (zie pic) (paint skills ftw)
Afbeeldingslocatie: http://xs511.xs.to/xs511/07014/fangrill.JPG

Samengevat, de binnenkant is dus " precies " goed voor de fan, maar de buitenrand is vrij breed. Waarom dit? Ik heb mijn fanhole in mijn kast een beetje "ruim" uitgefreesd en het ziet er niet zo super uit.

De fan grill mag vanalles opstaan als het maar neutraal is (soort tribal trisikel oid).

Wie o wie weet iets?

• Mr.Qips
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07:45
Niet mogelijk om gewoon een stukje aluminium oid te kopen en met de zaag aan de slag te gaan en zo je eigen fangrill te maken? Dan kan je een eigen logo erin verwerken :D

Verwijderd

http://www.mnpctech.com/mnpctechblowhole.html of

http://www.mnpctech.com/MnpctechBilletFanGrill.html

Alleen nogal duur. :P

Niet zo moeilijk lijkt me om zelf een soort van ring te maken. Evt. ga je met een gatenzaag aan de slag om een ring te maken.

Of natuurlijk een zelfgemaakte fanguard.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2007 00:29 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben al aan het rondvragen geweest bij een paar van mijn zakelijke contacten of er niet eentje een aquajet of laz0rcutter heeft staan, tot nu toe geen resultaat. Ik kan inderdaad eens kijken voor een zelfmaak dingetje, echter zit ik op dit moment tot over mijn oren in het werk en collegestuff dus weinig tijd ervoor.

• Ernie
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20-11 18:50
Ik weet niet hoe ruim je de blowhole gefreesd hebt maar je zou eens kunnen proberen of een stukje rubber of sierstrip het mooi genoeg afwerkt. Je kunt bijvoorbeeld een ader van een electriciteitskabel opensnijden.

Als de blowhole in je sidepanel zit kun je natuurlijk ook nog de sidepanels omwisselen en de mislukte kant tegen een muur zetten :9

Verwijderd

Topicstarter
Arno E schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 01:21:
Ik weet niet hoe ruim je de blowhole gefreesd hebt maar je zou eens kunnen proberen of een stukje rubber of sierstrip het mooi genoeg afwerkt. Je kunt bijvoorbeeld een ader van een electriciteitskabel opensnijden.

Als de blowhole in je sidepanel zit kun je natuurlijk ook nog de sidepanels omwisselen en de mislukte kant tegen een muur zetten :9
De hole is 12 cm, dus te groot.
EN hij zit in de voorkant :P.

Het is nu gecammoufleerd met een stuk MeshX van ACR erachter, dit is zwart en de kast is zwart, dus het valt niet super op. Maar toch, al 200 euro in die verdoemde case gestopt dus ik wil ook er iets moois van hebben.

Verwijderd

Nou, je zou met een beetje plamuur, spuug en gebeden de blowhole kunnen verkleinen.

Verwijderd

Mocht je een laser gesneden variant willen, kan ik je(nouja, via vriend) aan helpen. Alu of rvs.

• PKN
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-11 06:53

PKN