Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Probleem met de scrollbalk. Mogelijk een virus

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
PROBLEEM OPGELOST; TOETSENBORD WAS KAPOT

Wat is het probeem?
Ik heb al 2 dagen een probleem met mijn computer. Het probleem is dat mijn scrollbalk in mijn venster gelijk naar de bodem van de pagina gaat. Als ik dus bovenaan de pagina iets wil aanklikken of lezen kan dat niet omdat de scrollbalk vast zit gekleefd aan de bodem.

Wanneer deed het probleem zich voor?
Het probleem dit zich voor nadat ik winamp had geinstalleerd. Voorheen gebruikte ik Foobar maar die heb ik nog voor de instalatie van Winamp verwijderd.

Waar doet het probleem zich voor?
Overal; word, mijn internetbrowser (ik gebruik firefox), mijn computer. Overal waar een scrollbalk zit. (Soms is het zelfs zo dat op MSN mijn users gaan 'bewegen'.)

Wat heb je zelf al gedaan om het probleem te verhelpen?
Sommige adviseerde mij om een nieuwe muis aan te sluiten of de muis even te ontkoppelen bij vensters waar het probleem zich voordoet. Maar tevergeefs het heeft niets met mijn muis te maken.

Wat zou volgens jou het probleem kunnen verhelpen?
Sommige vertelden mij om een system herstel te doen. Maar ik heb geen idee hoe dit moet. Sommige adiverseerde mij ook om windows opnieuw te installeren. Ook hier heb ik geen benul van. En als ik dat wil doen, hoe kan ik dan een backup maken van bijvoorbeeld mijn F schijf mijn belangrijke bestanden en dergelijke?

Wat is de vraag naar de tweakers gebruikers?
Heeft iemand enig idee hoe ik dit probleem kan verhelpen?

• AndriesLouw
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06:33
Kijk eens of de toetsen op je toetsenbord er niks mee te maken hebben, vooral de End en de PageDown toetsen, ontkoppel dus ook eens je toetsenbord, of sluit een ander aan.

Specificaties | AndriesLouw.nl

Verwijderd

'Het probleem dit zich voor nadat ik winamp had geinstalleerd.'

Winamp doet niets met de scrollbars van andere programma's, netjes van winamp.com gedload?

'Wat is de vraag naar de tweakers gebruikers?
Heeft iemand enig idee hoe ik dit probleem kan verhelpen?'

anti virus al gebruikt? > anti spyware?

• Sponz
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Sponz

nul nest parfait saif moi

Heb je je pc al eens herstart?

Verwijderd

Topicstarter
Andries, bedankt dit was het probleem. Hehe, eigelijk zo simpel!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 22:55:
Andries, bedankt dit was het probleem. Hehe, eigelijk zo simpel!
:o wie legt er dan ook zooi op z'n tobo :o
Pagina: 1