Hosting + domeinnaam vraag

Pagina: 1
Acties:

• Mexxwelll
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 25-11 15:01
Beste mensen,

Klopt het als ik een reseller pakket huur met de volgende specs:

Algemeen Reseller 1
» webruimte 1.000 MB
» dataverkeer 20.000 MB
» accounts onbeperkt

Ondersteuning
» php ja
» mysql ja
» cgi ja
» perl ja
» frontpage ja

Overige
» dns beheer ja
» virtuele nameservers 2

Prijs
» prijs per maand € 29

Een domeinnaam kan kopen, en deze laten verwijzen naar 1 mapje op deze server? Zodat ik met meerdere domeinnamen gebruik kan maken van deze server?

Alvast bedankt!

[ Voor 5% gewijzigd door Mexxwelll op 04-01-2007 22:13 ]

• GraveR
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-08 19:26
Mexxwelll schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 22:12:
Beste mensen,

Klopt het als ik een reseller pakket huur met de volgende specs:

[...]

Een domeinnaam kan kopen, en deze laten verwijzen naar 1 mapje op deze server? Zodat ik met meerdere domeinnamen gebruik kan maken van deze server?

Alvast bedankt!
Lijkt me wel, anders is het geen reselleraccount ;)

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-11 18:22
ik zou deze vraag niet hier stellen, maar aan je host!

• Mexxwelll
Heel mooi, dan weet ik genoeg!

Bedankt voor de info ;)

Mexxwelll

• Mexxwelll
gideon82 schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 22:16:
ik zou deze vraag niet hier stellen, maar aan je host!
Tja, nu kan ik hem bestellen zonder eerst te moeten wachten op antwoord.. dacht het al maar wou even dubbel check doen.

• GraveR
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-08 19:26
Mexxwelll schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 22:16:
Heel mooi, dan weet ik genoeg!

Bedankt voor de info ;)

Mexxwelll
Bovendien verraadt "Accounts -> Onbeperkt" al een en ander inzake het aantal te hosten domeinen. Zolang je dus maar binnen de overige quota blijft.

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-11 18:22
Mexxwelll schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 22:17:
[...]

Tja, nu kan ik hem bestellen zonder eerst te moeten wachten op antwoord.. dacht het al maar wou even dubbel check doen.
Wat jij wil is niet altijd mogelijk. Er zijn zoveel verschillende soorten reseller accounts en controlepanels dat ik toch de vraag zou doorspelen aan je host.

Maar goed :) het is jouw dag :D

• AndriesLouw
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07:54
Met een reseller pakket kun je vaak gebruikers aanmaken, welke elk hun eigen ruimte krijgen, hierbij hebben ze vaak toegang tot hun eigen FTP account, een eigen database. Deze accounts kun je dan koppelen aan een domein.

Ik kan echter niet helemaal duidelijk maken uit je verhaal wat je precies wilt, indien je alleen meerdere domeinnamen wilt, welke elk een hun eigen map krijgen, kun je meestal een gewoon pakket, plus extra domeinnamen aanschaffen.

Wil je echter dat elk domein een eigen map krijgt, en daarbij geen toegang heeft tot de bestanden van een ander domein, dan is een reseller pakket iets voor je.

Reseller is (zoals het woord al zegt) bedoelt voor het opnieuw verkopen van ruimte, erg handig dus als je een aantal klanten hebt, en deze elk hun eigen ruimte wilt geven, zonder dat ze aan elkaars bestanden kunnen komen.

Specificaties | AndriesLouw.nl

• Mexxwelll
AndriesLouw schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 22:22:
Reseller is (zoals het woord al zegt) bedoelt voor het opnieuw verkopen van ruimte, erg handig dus als je een aantal klanten hebt, en deze elk hun eigen ruimte wilt geven, zonder dat ze aan elkaars bestanden kunnen komen.
Tja, ben met een schoolmaat wat aan het bijklussen en dit is precies wat we onze klanten willen aanbieden. Hebben er al 3 binnen een week, en dit is de ideale oplossing. Groeit het groter, breid ik het pakket gewoon uit..

Bedankt voor de info
Pagina: 1