Toon posts:

Locatie E-mailaccount instellingen OUTLOOK

Pagina: 1
Acties:
  • 116 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Mede_Tweakers,

Vraag, ik heb bij mijn ouders een slome pc vervangen na een amd 3000+ aangezien dat hij zo langzaam was heb ik gewoon nieuwe pc er neer gezet en de oude hardeschijf in een externe behuizing gedaan. Nu 1 probleem van 1 e-mailadres weet ik de account instellingen niet. En die moet ik dus weer hebben waar zijn de account instellingen opgeslagen. De mails kan ik wel vinden dan zou ik toch de account instellingen toch ook moeten vinden?

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22-07 18:23
Je vind ze zowiezo bij je email provider.
En anders bij outlook: Tools-->Accounts-->Properties?

Of ik snap gewoon helemaal niet waar je het over hebt.

[ Voor 53% gewijzigd door stijnos1991 op 04-01-2007 21:19 ]

Verwijderd

Topicstarter
stijnos1991 schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 21:18:
Je vind ze zowiezo bij je email provider.
En anders bij outlook: Tools-->Accounts-->Properties?

Of snap ik gewoon helemaal niet waar je het over hebt.
Aangezien dat de oude pc kapot is heb ik zoals ik al zei de hardeschijf met de bestanden en besturingsysteem in een externe behuizing zitten. Dus ik kan niet even outlook openen?

En bij de provider kan ik ze niet opvragen aangezien dat dat er niet mee te maken heeft??

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 21:20:
[...]

Aangezien dat de oude pc kapot is heb ik zoals ik al zei de hardeschijf met de bestanden en besturingsysteem in een externe behuizing zitten. Dus ik kan niet even outlook openen?

En bij de provider kan ik ze niet opvragen aangezien dat dat er niet mee te maken heeft??
Als die zo makkelijk te vinden waren, dan zou er veel diefstal zijn van inloggegevens. Dat gaat je dus niet lukken, en mocht er toch een methode zijn, dan kan die natuurlijk niet hier geplaatst worden, want dan zijn er zat mensen die dan gaan klooien met andermans accounts...

En waarom kan je het niet aan de provider vragen? Die emailaccount wordt toch ergens gehost? Wees dus duidelijker in wat je bedoeld (want je bent wel heel karig in specifieke informatie). Tip: meestal is er via webmail de mogelijkheid om een vraag te laten stellen als "Favorite Pet", etc.

(en volgende keer eerst dit soort gegevens opschrijven voor je de spullen sloopt...)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Welke outlook gaat het hier om?
Je hebt namelijk nogal wat smaken.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 21:44:
Welke outlook gaat het hier om?
Je hebt namelijk nogal wat smaken.
Outlook 2000

• Charlie932
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-07 13:38
Ja, de PST file had je dus al gevonden op de externe disk. Maar zoals eerder al aangegeven was kan je niet zomaar even de instellingen met wachtwoord uit een txt bestandje halen oid.

Je zult dus toch je originele papieren van je provider moeten opzoeken of je provider moeten contacten lijkt me.

Of met een beetje geluk kan je wel booten van die disk en in windows komen (als dat er nog op staat uiteraard) en wel outlook openen. Dan moet je even die schijf in je PC hangen en aansluiten en de andere huidige schijf loskoppelen. (al lijkt me deze optie niet zo waarschijnlijk dat het gaat werken met booten)

Het leven is net een dolfijn...... meestal dol, maar soms ook fijn.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Die had je even moeten exporteren vanuit Outlook op de machine zelf naar een iaf/prf-file. Accountgegevens zijn (met een goede reden ;) ) versleuteld en niet zomaar meer te bemachtigen zonder authenticatie.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1