Poverty stole your golden shoes, but it din’t steal your laughter
Fools memorize, smart people make notes
Het sysadmin irc-cafe
postreminder is wel vaag, topicreport weg ok waar zou jij dat voor willen gebruiken dan? Heropenen oid?
Nee, ik wist niet zeker of het wel mogelijk was om dat te doen met react. Maar omdat crisp het "handje" wel wegstopt, moet het ook met het postreminderknopje willen.asfaloth_arwen schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 20:13:
postreminder is wel vaag, topicreport weg ok waar zou jij dat voor willen gebruiken dan? Heropenen oid?
Het sysadmin irc-cafe
Goed punt wel. Het is nl. zo dat react geen besef heeft van 'closed'; er hangen gewoon rechten aan een status, en daarvan afhankelijk kan je wel of niet een reactie plaatsen.
In principe zou je bv. een postreminder kunnen maken voor een topic dat je wel mag zien, maar niet in mag reageren; stel dat er een forum komt waar mensen een post kunnen 'voorbereiden', en waar mensen ook wel mogen meekijken. later zou je dat dan weer wel mogen.
crisp zou dit in de tpl's kunnen afhandelen op basis van het rechtenmodel zoals dat hier geldt; maar dat is dus een ontwerpkeuze voor got.
In principe zou je bv. een postreminder kunnen maken voor een topic dat je wel mag zien, maar niet in mag reageren; stel dat er een forum komt waar mensen een post kunnen 'voorbereiden', en waar mensen ook wel mogen meekijken. later zou je dat dan weer wel mogen.
crisp zou dit in de tpl's kunnen afhandelen op basis van het rechtenmodel zoals dat hier geldt; maar dat is dus een ontwerpkeuze voor got.
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Ik zeg ook alleen maar hoe ik erover denk. Als iets niet door parse of door t.net uitgevoerd kan/moet/wil/gaat worden dan vind ik het goed. Het viel mij gewoon op. Dus dan moet crisp maar kijken of hij het wil fixen.chem schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 20:44:
heel verhaal
Het sysadmin irc-cafe
Het wel of niet verschijnen van de postreminder icon is inmiddels afhankelijk gemaakt van het recht om te kunnen reageren in betreffende topic.
Intentionally left blank
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()