Welke kast voor Abit KT7A-RAID+Duron800?

Pagina: 1
Acties:

• DarkTemple
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-04 09:40
Ik moet een nieuwe kast hebben, want mijn oude is maar 250 watt. Nu wil ik een Abit KT7A-Raid en een duron 800 (overklokken). Maar is zo'n gewone kast, van 300 watt, rond de 150 gulden goed genoeg (stabiliteit) of moet je toch zo'n A-open of Antec (300 watt)hebben die wel twee maal:'( zo duur zijn?

Thanks.

Verwijderd

Koop gewoon een 330 Watt Enermax en prop die in je oude kast. Nooit meer probs met stroom tekorten ed. Je hebt zelfs nog genoeg sap over om evt. een licht peltier-element eraan te hangen.
Verder daalt met die Enermax je kast temp. omdat ie 2 Fans heeft. Eén 92mm intake en een 80mm outtake. Verder natuurlijk veeeeeel aansluitingen (molex)

Verwijderd

Op vrijdag 02 februari 2001 21:19 schreef idX het volgende:
Ik moet een nieuwe kast hebben, want mijn oude is maar 250 watt. Nu wil ik een Abit KT7A-Raid en een duron 800 (overklokken). Maar is zo'n gewone kast, van 300 watt, rond de 150 gulden goed genoeg (stabiliteit) of moet je toch zo'n A-open of Antec (300 watt)hebben die wel twee maal:'( zo duur zijn?

Thanks.
Ja wat dacht je van Addtronnics server case met Enermax v.a 330 watt. betaal je wel paar duiten maar dan heb je tenminste kwaliteit:P

• DarkTemple
  • Laatst online: 30-04 09:40
Dat is geen optie, want ik wil mijn oude kast voor mijn oude moederboard, cpu etc. houden.

Dat is geen antwoord op de vraag, ik wil gewoon weten of een gewone kast met 300 watt volstaat.

• Redlum
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-06 21:39
Die is goed genoeg.

• Convoy
  • Laatst online: 23:53

Convoy

g44p

'k zou voor de Antec gaan, lekker koel.

• worsie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-02-2025
300W is 300W, wat dat betreft zou zo'n el-cheapo ook wel moeten werken, maar je hebt ook nog iets als stabiliteit. Wat dat betreft zit er echt flink verschil tussen de verschillende PSU's. Ik kan je toch echt aanraden om een AMD-certified PSU te nemen. Geeft in ieder geval wat meer garantie qua stabiliteiit van de voeding.
Pagina: 1