Toon posts:

Inkomend gesprek, direct contactpersoon op scherm

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Kan iemand mij vertellen hoe ik aan informatie kan komen over het samenvoegen van contactpersonen uit MS Outlook op een server en inkomende gesprekken op de telefooncentrale. Ik heb begrepen dat het mogelijk is om deze te koppelen zodat outlook direct de contactgegevens weergeeft bij een inkomend gesprek.

Bij voorbaat dank

• BoutWout
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-05 10:47
wat voor een telefooncentrale? Meeste VoIP centrales zullen dit wel kunnen

Red een boom, eet een bever

• DarthPlastic
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-01 19:29
Volgens mij is dit wel mogelijk, nooit geprobeerd, maar als je een voicemodem hebt aangesloten die CallerID ondersteunt kan de pc wel het nummer bekijken, misschien werkt de Outlook-feature dan vanzelf mee :)

Owner SuitIT, https://www.suitit.nl

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb in de pricewatch gekeken naar zo'n voicemodem maar krijg hierbij geen resultaten. Kan je hier misschien iets meer over zeggen?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Wat bedoel je precies? Ik zie namelijk niet echt concrete en duidelijke informatie over wat je precies bedoelt.
Je hebt namelijk niet vermeld welke soft- en hardware je allemaal gebruikt, en wat er precies niet lukt. En wat heb je van de bron van dit hele "begrepen"al kunnen achterhalen?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_telephony_integration :Y)

En stap op wat leveranciers af, die verkopen je graag wat spul. Kost natuurlijk wel wat. Maar inderdaad; geef even (veel) meer info over de opzet ;)

[ Voor 16% gewijzigd door F_J_K op 04-01-2007 19:37 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1