Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

SE Z550i niet ondersteund door OrangeWorld

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb voor het eerst een mobiel gekocht waarmee je ook kunt internetten en e-mailen, echter nu ondersteunt provider Orange mijn telefoon niet! Helaas heb ik daar niet op gelet bij aanschaf, ik kan nu ook niet achterhalen hoe je dit kunt zien zonder in te loggen.(http://www.orange.nl/oran...e_world_mobiel/activeren/) Zowel Orange als Sony Ericsson vinden het pech, en daar baal ik natuurlijk heftig van. Alle omringende telefoons als de Z520i, de Z500i en de Z600i worden ondersteund, maar uitgerekend de Z550i niet. Heeft iemand een tip hoe dit aan de praat te krijgen of hoe een oplossing met Orange of SE te krijgen? De instellingen van de omringende telefoons werken niet voor de Z550i.
Alvast veel dank.
Samantha

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:30

Sabbi

je denkt aan mij.

1) activeer orange world via www.orange.nl. (anders: bel de helpdesk, en lieg dat het gedrukt staat, claim dat je een z600 hebt oid)

2) Laat de instellingen niet door de helpdesk naar je opsturen, maar doe dit via www.sonyericsson.nl. (support/telefoonconfigurator)

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de tips, maar het werkt niet! Ik sta immers al geregistreerd met die z550i, ook qua aankoop. En bij Ericsson staat dat je netwerkabonnement het wel moet ondersteunen...
Dus wie heeft er nog meer suggesties?

• IkNieSnapNie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-11 12:29
No worries! Mijn z550i werkt wel op Orange world. :) Duurde ff voor het zover was. Ik bestelde mijn abo via internet bij een winkel van BelCompany en die lui zorgden er in de winkel voor (via de eigen site die ook jij kunt zien) dat juiste instellingen geladen werden. Ik kan de exacte url helaas niet vinden nu :? , maar wellicht kun je gewoon langs gaan waar je het apparaat vandaan hebt? Succes!

Verwijderd

Topicstarter
Ha, ik heb 'm via dezelfde constructie gekocht, maar hoewel zeer behulpzaam kregen ze 'm in de winkel niet aan de praat. Ik ga het nog een keer proberen, bedankt!