aangezien mijn vorige topic gesloten is ivm onvoldoende onderbouwing hier de correcte onderbouwing:
voor het beheer van een cisco router heben we een software tool die echter alleen draait onder windows xp met .NET.
hiervoor zou dus een extra computer nodig zijn.
het zou erg mooi zijn als we deze software op een pc-card kunnen zetten die we in een cisco router blade kunnen pluggen. met alles op bijv. flash geheugen oid. (ipv hd)
mijn vraag is dus of iemand weet of een dergelijke kaart bestaat. en of dit mogelijk is.
kortom:
"is er een kaart die windows xp kan draaien, en die ik in een cisco router kan steken?"
specs:
minimaal pentium 3 800 mhz.
minimaal 512 mb geheugen.
minimaal 3 gig hd/flash
netwerk inferface 10/100 mbit.
mocht er nog meer info nodig zijn. laat even weten wat je nodig hebt.
dan zet ik het erbij. dit is alles wat ik zo kan bedenken.
voor het beheer van een cisco router heben we een software tool die echter alleen draait onder windows xp met .NET.
hiervoor zou dus een extra computer nodig zijn.
het zou erg mooi zijn als we deze software op een pc-card kunnen zetten die we in een cisco router blade kunnen pluggen. met alles op bijv. flash geheugen oid. (ipv hd)
mijn vraag is dus of iemand weet of een dergelijke kaart bestaat. en of dit mogelijk is.
kortom:
"is er een kaart die windows xp kan draaien, en die ik in een cisco router kan steken?"
specs:
minimaal pentium 3 800 mhz.
minimaal 512 mb geheugen.
minimaal 3 gig hd/flash
netwerk inferface 10/100 mbit.
mocht er nog meer info nodig zijn. laat even weten wat je nodig hebt.
dan zet ik het erbij. dit is alles wat ik zo kan bedenken.