Hmmz, ikzelf heb nog geen mogelijkheid gevonden om op een behoorlijke manier ofwel de VR-glasses, ofwel het tv-out/in gedeelte te kunnen gebruiken onder niet asus drivers..
Indien iemand dit weet, hou ik me ook sterk aanbevolen
(even nog ter extra info, de vr-glasses hebben perse een refresh rate van >100hz op je monitor nodig, anders werken ze niet nee....dus dat wil zeggen, voor de meesten onder ons, draai je 3D applicatie/game op een LAGE resolutie waarop je monitor wel zo'n hoge refresh aan kan)
<pissed mode>
Ik ben in ieder geval STERK teleurgesteld over het door iedereen zo "gehypte" Asus...de support is echt om te janken...we zitten gewoon dus nog vast op de 5.33a drivers, al sinds een maand of zeven/acht geen update geweest...

Zelfde met bios updates en de andere utils....dit vind ik gewoon een belachelijke situatie...
Goed ik hoef niet elke keer als nvidia weer wat lekt een nieuwe asus driver te ontvangen, maar enige regelmaat is wel zo fatsoenlijk..
</pissed mode>
Om dus terug te komen op jouw probleem, het enige dat ik je kan aanraden, is wanneer je daadwerkelijk de vr of video opties nodig hebt tijdelijk teruggaan naar de asus drivers, en de nvidia ref. drivers houden voor het alledaagse werk...
Maar ik blijf hopen dat some day soon het gedrag van asus sterk verbeterd, OF dat iemand een mogelijkheid weet dat de vr/video-in opties van de kaart ook met reference drivers kunnen werken...