Na dat mijn bootdisk het begeven heeft en toch geen ruimteverlies wilde leiden heb ik deze schijf aangeschaft.Goede reviews en een snellere bootdisk, maar ik krijg het niet voor elkaar om hem aan de praat te krijgen.
Probleem
Na het kopieeren van de benodigde installatie bestanden en het herstarten. Hardeschijfleesfout na wilt u opstarten van cd-rom. Dit opgelost door in de bios herkenning van Auto naar Large te zetten.
Hierna gelijk krijg ik het bericht Fout bij het laden van besturingssysteem.
Systeem
Asus A8N-sli deluxe
Windows XP
Geprobeerd
Quick format (NTFS)
Normal format (NTFS)
2 verschillende windows xp cd en 1 vista beta verscheidene malen geinstalleerd.
Schijf onder een andere windows xp ingeplugged waar hij herkend wordt en bruikbaar is.
Wester digital diagnostic tools gedraaid. Passed op Quick en Extended.
Verschillende sata-kabels en controllerplekken
Vreemde
De schijf is te gebruiken onder windows
Hij wordt herkend tijdens partitie bij installatie van windows
Schijf is goed volgens de tool
Andere sata schijven (1 WD en 1 maxtor) werken met dezelfde kabels en sata controller
Hij zou het moeten doen, maar kan niks vinden verder op tweakers of google wat dit probleem kan veroorzaken buiten een slechte boot-iets op de schijf zelf, maar geen idee hoe dat te controleren is. Elke tip of oplossing is erg welkom
Probleem
Na het kopieeren van de benodigde installatie bestanden en het herstarten. Hardeschijfleesfout na wilt u opstarten van cd-rom. Dit opgelost door in de bios herkenning van Auto naar Large te zetten.
Hierna gelijk krijg ik het bericht Fout bij het laden van besturingssysteem.
Systeem
Asus A8N-sli deluxe
Windows XP
Geprobeerd
Quick format (NTFS)
Normal format (NTFS)
2 verschillende windows xp cd en 1 vista beta verscheidene malen geinstalleerd.
Schijf onder een andere windows xp ingeplugged waar hij herkend wordt en bruikbaar is.
Wester digital diagnostic tools gedraaid. Passed op Quick en Extended.
Verschillende sata-kabels en controllerplekken
Vreemde
De schijf is te gebruiken onder windows
Hij wordt herkend tijdens partitie bij installatie van windows
Schijf is goed volgens de tool
Andere sata schijven (1 WD en 1 maxtor) werken met dezelfde kabels en sata controller
Hij zou het moeten doen, maar kan niks vinden verder op tweakers of google wat dit probleem kan veroorzaken buiten een slechte boot-iets op de schijf zelf, maar geen idee hoe dat te controleren is. Elke tip of oplossing is erg welkom