Toon posts:

Vervorming muziek van Apple met sony versterker

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik zit op dit moment in Amerika, bij familie die een nieuw huis hebben gekocht.

Er zitten in het huis 8 speakers in het plafon, die gevoed worden door een nieuwe sony versterker STR-DE197.

De speakers zitten per 2 gekloppeld, dus 4 draden, die draden heb ik aangesloten op A en B uitgangen.

Radio, CD en TV is een goed geluidje, absoluut geen vervorming.

Maar als we de Apple computer eraan hangen (of mijn Toshiba A100-409) vervormt het geluid heel snel (ook hoor ik de bekende massa 'brom'), wat raden jullie mij aan?

Misschien toch een zwaardere versterker? of misschien een USB geluidskaart?

• TLer
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:53
Verwijderd schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 16:44:
Beste mensen,

Ik zit op dit moment in Amerika, bij familie die een nieuw huis hebben gekocht.

Er zitten in het huis 8 speakers in het plafon, die gevoed worden door een nieuwe sony versterker STR-DE197.

De speakers zitten per 2 gekloppeld, dus 4 draden, die draden heb ik aangesloten op A en B uitgangen.

Radio, CD en TV is een goed geluidje, absoluut geen vervorming.

Maar als we de Apple computer eraan hangen (of mijn Toshiba A100-409) vervormt het geluid heel snel (ook hoor ik de bekende massa 'brom'), wat raden jullie mij aan?

Misschien toch een zwaardere versterker? of misschien een USB geluidskaart?
gebruik je wel de juiste uitgang?
Je zou de line uitgang moeten hebben. Deze is niet versterkt en zou de juiste spanning moeten hebben.

Hoe klinkt een CD speler bv? Is die wel goed, dan moet je het probleem zoeken in de Apple en/of bekabeling van de Apple.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:43

JvS

Ik heb hem zelf ook

CD klinkt goed, dit is gewoon een aardlus en daar zijn echt al 10.000 topics over volgeschreven. Zoek daar maar eens op (en trek de antennekabel eens uit de receiver, zou wel eens kunnen helpen).

[search=aardlus]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.