Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Vreemde site

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wou even naar www.mastermovies.nl gaan, wordt ik doorgestuurd naar een of andere site: (www.)fotobewaren.nl (even haakjes voor veiligheid). Nu vraag ik mij af ofdat deze site betrouwbaar en dus niet helemaal vol met malware staat. Ik wil even zeker weten dat ik niets opgelopen heb bij het surfen.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2007 16:00 ]

• Raynman
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 00:30
Ik krijg een tijdelijke pagina van mastermovies te zien waarop staat dat er problemen zijn met de server. Misschien waren ze gehackt of zo? (Of je had al iets van spyware op jouw pc).

dit in Konqueror trouwens, maar dat heeft hier denk ik weinig mee te maken

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Verwijderd schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 15:59:
Ik wil even zeker weten dat ik niets opgelopen heb bij het surfen.
Kijk dan dus zelf op je eigen systeem (wat voor systeem? Browser? Beveiligingsoftware? Rechten?) Gebruik de tips in Beveiliging en Virussen - Nieuw topic starten even :Y)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Dat ze offline zijn staat er bij mij nu ook op. Dit gebeurde gisteravond. Verder gebruik ik firefox. Draai mijn eigen virusscan en spywarescan. En als ik een infectie opgelopen had dan scan ik ook nog eens met hitmanpro alle opties. Maar ik weet nog steeds niet ofdat die site betrouwbaar is en waarom hij deze site liet zien onder het www.mastermovies.nl domein.

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-11 04:51
Het riekt een beetje naar het meuk van Errorsafe, een trojan dat ook je browser aardig kan verneuken en de oproepte pagina's laat vervangen door andere pagina's.

Mijn YouTube Channel