Hallo,
Ik zit met een klein probleem, waar ik maar niet uit kan komen.
Ik heb 1 pc, 1 laptop en natuurlijk email.
Configuratie PC:
Windows Vista Ultimate (officiële versie)
Office 2007 (officiële versie)
Configuratie Laptop:
Windows XP Professional (officiële versie)
Alleen nu wil ik zorgen op een simpele marnier dat ik data kan uitwisselen tussen bijde systemen. Het makkelijkste leek mij via de data file.
Ik heb dus alle instellingen op de PC goed gezet., Netjes de datafile van locatie veranderd naar de server etc.
Nu wil ik deze datafile toevoegen op me laptop, alleen daar loop ik vast. Nadat hij toegevoegt moet worden komt hij is outlook in het menu te staan (Email -> Personal folders) en dan geeft ie aan:
'Kan \\Brio\Home\Evert-Job\Outlook.pst' niet toevoegen. Maar als ik een oude neem (Personal Folders.pst) doet hij het wel.
Ik heb outlook afgesloten en dit werkt ook niet mee. Ook geprobeerd om eerst het bestand te kopieren en hem dan toe te voegen, ook dit werkt niet.
Weet iemand hoe je dit goed kan doen zonder exchange server?
De bedoeling is dus simpel:
Ik wil mijn email op 1 centrale plek hebben staan zodat, ik de email direct vanuit mijn notebook kan benaderen.
Mij lukt het niet, en met zoeken etckom ik alleen uit bin contacten en taken...
Groetjes,
Toppe
Ik zit met een klein probleem, waar ik maar niet uit kan komen.
Ik heb 1 pc, 1 laptop en natuurlijk email.
Configuratie PC:
Windows Vista Ultimate (officiële versie)
Configuratie Laptop:
Windows XP Professional (officiële versie)
Alleen nu wil ik zorgen op een simpele marnier dat ik data kan uitwisselen tussen bijde systemen. Het makkelijkste leek mij via de data file.
Ik heb dus alle instellingen op de PC goed gezet., Netjes de datafile van locatie veranderd naar de server etc.
Nu wil ik deze datafile toevoegen op me laptop, alleen daar loop ik vast. Nadat hij toegevoegt moet worden komt hij is outlook in het menu te staan (Email -> Personal folders) en dan geeft ie aan:
'Kan \\Brio\Home\Evert-Job\Outlook.pst' niet toevoegen. Maar als ik een oude neem (Personal Folders.pst) doet hij het wel.
Ik heb outlook afgesloten en dit werkt ook niet mee. Ook geprobeerd om eerst het bestand te kopieren en hem dan toe te voegen, ook dit werkt niet.
Weet iemand hoe je dit goed kan doen zonder exchange server?
De bedoeling is dus simpel:
Ik wil mijn email op 1 centrale plek hebben staan zodat, ik de email direct vanuit mijn notebook kan benaderen.
Mij lukt het niet, en met zoeken etckom ik alleen uit bin contacten en taken...
Groetjes,
Toppe