Toon posts:

Nederlandse handleiding Ixus 60

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Iki heb een paar weken terug een Ixus 60 voor mijn ouders besteld via Internet.
Bij levering bleek dat er een Engelse Handleiding bijzat; geen probleem voor jou en mij, maar wel voor de oudjes :)

Geen probleem, ff naar Canon en een Nederlandse handleiding downloaden zou je zeggen. Niet dus; een Cd-tje met een NL handleiding bestellen kost maar liefst €25! Dat werd me wat te gortig en dus maar even in de pen geklommen naar Canon; over waarom er legio PDF-jes van de site waren te halen maar geen handleiding in het Nederlands...

Heel verhaal terug over grijze import enzo, waarom Canon zich hier als hardware fabrikant zo druk over maakt ontgaat mij even, maar mijn 'probleem' blijft:

Wie kan mij helpen aan een NL handleiding voor de Ixus 60?
In wat voor vorm dan ook; PDF, scan, kopie...

GrtZ Teun

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:52

YellowCube

Wait...what?

uit FG Algemene policy
Handleidingen

Handleidingrequests voor wat voor stuk hardware dan ook doen we hier niet aan op GoT. Niet eens omdat ze copyrighted zijn, maar gewoon omdat ze vaak te downloaden/bestellen zijn bij de fabrikant en ook bij de betere shops aan te vragen zijn. Een tip: let bij het bestellen van camera's via het internet op of je een Nederlandse versie of een geimporteerd model krijgt. In het laatste geval krijg je namelijk meestal géén Nederlandse handleiding.
topic gaat om die reden op slot.

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Dit topic is gesloten.