It's a plane, its a bird..no it's super tweaker
Verwijderd
Ik heb geen van beide, maar ik zou de A7V133 kopen, veel meer plaats voor een heatsink = lekker oc'en
heb ze allebij gehad, moet zeggen dat ik over de Abit meer te spreken ben:
warmte & overclockbaarheid.
Abit presteerd gewoon beter bij mij
warmte & overclockbaarheid.
Abit presteerd gewoon beter bij mij
ik zou denk ik ook voor de A7V133 gaan, ook al heb ik nu een Abit KT7-RAID.
want het schijnt dat - in tegenstelling tot de Abit RAID controller - de Promise RAID controller wel wordt ondersteund in Linux.
Correct me if i'm wrong....
want het schijnt dat - in tegenstelling tot de Abit RAID controller - de Promise RAID controller wel wordt ondersteund in Linux.
Correct me if i'm wrong....
🇳🇱 🔋 Marstek Venus E v3 | EMS xxx, BMS xxx, App vxxx | HW P1 | Marstek CT003 P1 | ☀️14kWp zuid-west+noord-oost
Meer mensen, die hier al ervaring mee hebben?
Nog meer mensen?
Verwijderd
Vond de A7V niet geweldig, was m'n eerste Socket-A bord. Daarna een MSI K7T-Pro2a gehad, nu een KT7A-Raid. Die Abit bevalt me toch het beste, lekker stabiel en wat plaats voor wat extra hd's
Ja, en dit is dus geen objectieve post.Op zaterdag 03 februari 2001 08:17 schreef eXistence het volgende:
Ik heb de abit en ben zeer tevreden, maar heb nooit een asus moederbord gehad dus...
Lees wat review, daaruit blijkt altijd, dat de Asus Stabielr is.
Abit is wel makkelijker voor overklokkers.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Verwijderd
Alsof revies objectief zijn, doh.
Dan mag je me toch uitleggen waarom we op het werk gigantisch veel A7V's en Abit's hebben teruggehad wegens instabiliteit.
Dan mag je me toch uitleggen waarom we op het werk gigantisch veel A7V's en Abit's hebben teruggehad wegens instabiliteit.
Verwijderd
ik zou voor de KT7A gaan. de reviews zeggen dat ie iets minder stabiel is dan de asus, maar de performance is veel beter op de abit en de prijs is ook beter. weet niet maar ik zie iets te veel probs met het asus bordje
Van 1 ding baal ik wel van de KT7a en al die andere mobo's , ik kan het voltage maar tm 1.85 doen, en mij Tb is standaard 1.75, dat schiet ook niet echt op
, nu moet ik weer een voltage mod doen
Verwijderd
Als je 1.85v in het bios instelt is dat in werkelijkheid 1.97v!Op zondag 04 februari 2001 11:27 schreef Carel het volgende:
Van 1 ding baal ik wel van de KT7a en al die andere mobo's , ik kan het voltage maar tm 1.85 doen, en mij Tb is standaard 1.75, dat schiet ook niet echt op, nu moet ik weer een voltage mod doen
Verwijderd
hmmz k'hep de kt7a, en tis voor mij onmogelijk dat kreng stabiel in D3D te laten draaien op win2k 
dusseh kweenie of dat bij de asus beter is
(schijnt in 98 trouwens wel goed te werken)
dusseh kweenie of dat bij de asus beter is
(schijnt in 98 trouwens wel goed te werken)
Pagina: 1