[XP] Script error in Windows Live Messenger

Pagina: 1
Acties:

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 01:13

Malarky

Wils voor wat ieder

Topicstarter
Ik maak gebruik van XP Pro en heb WLM 8.0 hoewel ik dit probleem ook al had bij MSN 7.5
Als ik mijn msn wegklik in de taakbalk en later dubbelklik ik op het icoon dan krijg ik bijna altijd deze error (zo'n 20x per dag dus) soms is het ook zo als ik een beetje de scrollbar heen en weer beweeg in het hoofdvenster.
Eerst zie ik dit:
Afbeeldingslocatie: http://arcovink1.googlepages.com/Untitled.png

Dan kan ik op kruisje, ja of nee klikken het maakt niet uit ik zie meteen erna dit:

Afbeeldingslocatie: http://arcovink1.googlepages.com/Untitled2.png

Ook dan maakt het niet uit of ik op kruisje, ja of nee klik - het probleem keert na een paar minuten terug.

Nog vervelender is dat na deze 2 script errors de kans 75% is dat me msn naam in allemaal rare tekens verandert.

[ Het gaat dus om deze link ]

[ Voor 7% gewijzigd door Malarky op 04-01-2007 14:51 ]

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-03 22:03

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

De fout zit 'm in de reclame die bij WLM wordt weergegeven. Ik krijg iig die foutmelding niet als ik de link open in zowel Opera als IE 7. Updaten naar IE 7 misschien een optie? Installeer anders MSN Plus en verwijder de reclame, of verwijder de reclame op een andere manier.

Commandline FTW

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 01:13

Malarky

Wils voor wat ieder

Topicstarter
Ik gebruik Internet Explorer ook helemaal niet, ik gebruik firefox
Messenger Plus! en Messenger Plus! Live heb/had ik allebij maakt geen verschil bovendien gebruik ik messpatch dus die reclame is helemaal niet te zien.
(PC is in dat jaar al zeker 4 a 5 keer geformateerd dus een nieuw begin geen optie)
Ik krijg iig die foutmelding niet als ik de link open
Sorry ik bedoel niet dat ik ook die error krijg als ik de link open, ik heb alleen even de link nagetikt uit het vak, omdat misschien iemand wilde zien wat er achter de link zit

[ Voor 29% gewijzigd door Malarky op 04-01-2007 15:10 ]