Hi,
Op dit moment herschrijf ik een stuk VB code naar C# en loop ik tegen het volgende stukje aan waar ik mijn twijfels over heb:
De Rnd en die for loop tot lijn 5 zien er voor mij useless uit.... Is dat ook zo?
Ik weet niet precies hoe die Rnd werkt en of deze geinitialiseerd wordt zodat de tweede Rnd deze herbruikt.
Iemand een idee?
Alvast bedankt,
Statix
Op dit moment herschrijf ik een stuk VB code naar C# en loop ik tegen het volgende stukje aan waar ik mijn twijfels over heb:
Visual Basic:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
| For i As Integer = 1 To Len(Trim(pass)) intAddPassword += CType(Asc(Mid(pass, i, 1)), Short) Next intCharNum = CType(Rnd(-intAddPassword), Short) lenfile = Len(Crypt) For i As Integer = 1 To lenfile myChar = CType(Mid(Crypt, i, 1), Char) intCharNum = CType(Asc(myChar), Short) intRnd = CType(Int(256 * Rnd()), Short) intCharNum = intCharNum Xor intRnd myChar = Chr(intCharNum) strRemember.Append(myChar) Next |
De Rnd en die for loop tot lijn 5 zien er voor mij useless uit.... Is dat ook zo?
Ik weet niet precies hoe die Rnd werkt en of deze geinitialiseerd wordt zodat de tweede Rnd deze herbruikt.
Iemand een idee?
Alvast bedankt,
Statix